En ting jeg alltid har vært litt usikker på. er menn ute etter kvinner som driver gard pga penger, at de har interesse for gard selv, eller bare kvinnen i sitt liv?

Visninger: 800

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

dette er jeg usikker på men det er sikker gale mennesker her ute som går etter penger og går er egentlig litt usikker men det er mange som så klart går etter kvinner\ menn

Hei Monika.Et godt spørsmål.Ser at skillsmisser blant bønder er vel som gjenomsnitt i befolkingen forøvri.Men tror nok dei fleste gifter seg av kjærlighet uavhengig av penger eller hvem som har gård eller odel på gården.Skulle man være så heldig å  finne mannen eller kvinnen i sitt  liv og begge vil /skal gifte seg kan man skrive  under på særeie.Det innebærer at man eier det man tar med seg inn i ekteskapet som sitt eget.Dette gjelder for begge parter om dere vil.Det finnes sikkert noen menn som  bare er ute etter penger og evt en gård.Vil nok tro dette gjeder det motsatte kjønn også.Selv leter je etter jiinta i mitt liv men hun har bare dessvere itte dukket opp enda.Hvem veit?Hos Ola på Tangen er det både husrom og hjærterom...Neida.He He.Samma hå je bor hene bærre je ser mjøsa...Mvh Ola.

Kona mi skal det ikke lukte ku ta , for å si det sånn

Tror nok at de aller fleste bare blir forelsket i en jente og hun tilfeldigvis er fra gard. Og da er det en fordel for dem begge dersom han har interesse for gardsdrift.  

Sikker på at det ikke er som denne personlig annonsen: Mann søker kvinne som kan koke og vaske og har båt. Vennligst send bilde av båten.

Slik som bønder alltid klager over hvor mye alt vedrørende gården deres koster, så er det vel ikke akkurat gården som er trekkplasteret? Om den da ikke kan deles opp for hyttebygging eller lignende?

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår