Hei.!

Noen her som kan hjelpe.? Har problemer på min Volvo BM 430 med at trepunkten ikke går helt ned. Virker som om det er noe i hydraulikken som stopper den fra å gå ned. Har funnet et stag i overføringen som var litt bøyd, men det kan virke som om det ikke er dette som er problemet. Håper det er noen her som har erfaringer fra det samme problemet.

Mvh

Torgeir 

Visninger: 967

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

hei, ser dette er en gammel tråd, men jeg prøver alikevel:) moro at du torgeir fant ut av trepkt på din 430 :)  jeg har samme problem, akkurat samme, men litt link stag er på 17,5 cm lengde, jeg får dratt ned betjeningsarma ca 10-15 cm, men det blir bom stopp der, løftearmene siger noe ned, men når jeg slipper betjeningsarma så siger armene på topp igjen, forsøkte med et lite brytejern på toppstagsarma sammens med å holde ned betjeningsarma, da går løftearmene halveis ned,altså lengre, men der stopper det, nå funka dette greit i vinter , men nå har den stått med tilhenger på ei stund,kan dette ha rasert noe i bakkroppen på traktoren? jeg forstår lite av dette egentlig, håper noen har noen gode tips

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår