Har mistet all hydraulikk på min case. servo, kraftuttak alt er dødt. 

starter jeg traktoren med clutchen inne, så er de ikke ulyd, men slipper jeg clutchen ut så er de en veldig ulyd..( fra clutch hus området)

filter og olje har gått ca 50 timer. totalt ca 2400 timer på traktor.

noen som har noen synspunkter?

Visninger: 190

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hvor sitter hydraulikkpumpen? Kan være at feilen sitter i denne

den sitter bak filteret. bak venstre bakhjul. ny pumpe er bestilt. begynner med å bytte denne

Er der nok girolje på girkassen? Ulyden når du slipper ut clutchen kan komme fra lagret som er mellom clutchuset girkassen. Lekker der olje ut under clutchuset?

olje nivået er normalt. kan ikke se noe olje under clutch huset

byttet pumpa. ikke noe forskjell. ingen hyd trykk. og samme lyd. ulyden kommer på rundt 800-900 rpm.

må være de lagret i clutch hus. men de forklarer vel ikke hvorfor jeg ikke får trykk. hvis de ikke er en brytepinne på akslingen.

Fant du ut av dette? hva var feilen? 

fikk nå ala det samme på vår 885xl i dag

Er nok den inngående aksel til PTO, fremme i gearkassa, som er defekt. Da blir alt dødt i hydr. og pto. Traktoren må da deles, og PTO koblingen må demonteres. Ta med den gamle akselen når du bestiller ny, det er flere forskjellige utgaver av denne.

er nok inngående aksling.  Må bare få tid til å dele traktoren. noen som har delt en 785? må vel ned med diesel tank. ellers er de vel bare rein skruing

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår