Tenkte å kjøpe 4 nye lys til en Fiat 640.Tenkte å kjøpe led lys på 27 watt,hvor kan jeg kjøpe det best å billigst

Visninger: 3823

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Tydelig at våre kinesiske venner har forstått det der med 'Customer Satisfaction'! Hadde gjerne kjøpt norsk, men ikke til mangedobbelt pris for samme produkter.

Denne debatten er gammel nå, men vil anbefale å se på arbeidslys hos Jdd utstyr.

www.jddutstyr.no

Du har prøvd dem? Virker vellagde.
Ser det er en masse tilgjengelig, og spesielt selgerne hos Alibaba har veldig gode priser, samt ofte fri frakt. Greit nok at det er importører, men ser ikke altfor mye grunn til å holde dem i live når prisene deres er 4 - 5 ganger så høye for samme produkt. Noen av de kinesiske selgerne jekker også prisen ned, så produktet havner rett på døra uten at tollen får sine grådige poter på det.

Skikkelige saker de der, orginallampene blir stearinlys i sammenligning. Et lite tips, leveres med ca 30 cm ledning. Denne må ikke kappes siden den tilsynelatene er en del av radiostøydempingen! Og brun ledning er + (pluss) Og sky alibaba, mye dyrere der.

Har ikke kjøpt lamper gjennom Alibaba, men en god del utstyr til dreiebenk og fres, og prisene er det absolutt ikke noe å si på.Ikke servicen heller.

Jeg tok kontakt med en lokal elektriker steinkjer ( Elman Steinkjer ). De viste meg hva som ville passe på slike ting. Det er viktig at du kommer i kontakt med Landbruksavdelingen da... De på service ante ikke hva jeg prata om :p

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår