Hei,

Har problemer med hydraulikken som sagt. Frontlesser bruker laang tid på å begynne å løfte, men når den først løfter så ser den ut til å virke korrekt, men legger jeg den ned igjen er det samme mølla en gang til for å få den til å begynne å løfte.

Litt andre tendeneser bak på trekkstengene, der hakker den veldig når den løfter, å virker kun med litt motstand. altså jeg setter hydraulikk spaken i løft, går bak å stiller meg oppå trekkstengene, da begynner den å løfte..

Har lagt ved flytskjema.

har ikke skiftet filter enda, men det blir første forsøk om dere ikke har noen enklere ideer til meg, nettopp overtatt denne å tviler på at filteret har vært bytte så ofte. 

Har også noen andre spm

1. Hvilken olje skal det være på servoen, er det servo olje, eller kan jeg bruke hydraulikk olje der også?

2. Hvilken olje skal på gearkasse.

Er ganske fersk i traktor bransjen, har foresten en halv klippan hytte for salg om noen er intressert, mangler dører..

PÅ forhånd takk, å nok engang jeg nyter å lese på dette forumet, da kunnskapssnivået er vannvittig høyt her

se vedlagt for bilder av hytta og servo kittet jeg har montert

Olaf

Visninger: 799

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Viste seg å være unload valve,

Hei. Ser ut til at jeg har samme problem som du hadde. Jeg er også ganske fersk traktormekanikker;-) så jeg setter stor pris på litt hjelp. Min løfter også bare når den har litt motstand på armene bak. Hvordan gikk du frem for å få ordnet dette. Regner med at jeg må av med lokket som sitter under setet. var det mye plunder? Hva gjorde du med unload valve for å få fikset den?

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår