Finnes det noen igjen? Har ringt rundt men ingen har i og med de tydeligvis betaler svært godt for disse

nede i Europa så alt er lastet opp og sendt ut av landet. Noen tips?

Visninger: 1187

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Dette ergrer meg og, at alt av eldre zetor blir eksportert ut av landet. Men jeg har sett at traktor og maskindeler sør kan skaffe brukte deler, -dem skriver nå det på nettsida si ihvertfall... Men nå er jo ikke zetor akkurat den dyreste traktoren å kjøpe nye deler til... Nye deler til dem får man jo kjøpt billig "overalt"...:-))
Nye deler til Zetor er jo så billig at det ikke er marked for brukt her i landet....

Nåja, skal ha en hel front med registerdeksel så koster det litt, dog kan det hende vi bestiller det i Polen og får en Polakk  til og ta det med når han er hjemme en tur.

Driver og skal bygge om en 4718 med fronten fra en 5011/5211 for og få bygd på servo og finne en brukbar laster.

Ja, de skriver så men de har eksportert alt de har i følge vedkommende jeg hadde kontakt med der i dag.
Solgte min zetor til polen i vinter, de betalte godt og penger rett på konto. Har aldri blitt å fått så mye for den om jeg skulle solgt den her.

Hmm, med frakt og fortjeneste i flere ledd så må de virkelig få mye for de der nede, de har villet ha Ursusen min også men jeg har ikke fått utav de noen pris, tror jeg heller beholder den og bestiller ett servokit og prøver og finne
en hengerkrok til den.

Kjøpte fuel primærfilter og sekundærfilter,hydraulik filter og komplett bremsepumpe hos Sam's Tractor and Parts i Missisippi USA for $106  Nkr.580 levert på døra her hjemme.Det må vell være billig.Noen som har kjøpt der tidligere?

Noen som vet om brukt nav-hus til Zetor 5245? Akslingen (ene enden på drivknute) på min Zetor 5245 er gått av, vet ikke enda om noe mer er ødelagt inni?

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår