hva synes du om john deere 6320SE?

Visninger: 1056

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

eni me jann egil der ja :)
alle JD er ikke bra! det er både renault'er og zetorer som går med JD farger og merker disse er jeg ikke så begeistra for...noen av de første JD SE modellene hadde renault motorer, dette var et sorgens kapittel.
Dei Tyske John Deere traktorane er alle bra ,men dei små som er laget i Italia ville eg styrt unna,mye tull og plunder med dei .6000 -10 - 20 -30 serien er alle meget gode traktora.Har alltid kjørt premium så å gå for en SE er tilbakesteg,det går ikke når en er vand med premium
det er en veldig god traktor, litt enklere og en del støy pga det. passer den dine kriterier med hk og slik tror jeg du blir veldig fornøyd. eneste er at det er godt å medbrinnge radiohørselvern.
Hvordan kan jeg lufte ut feil påfylling på dieseltanken,,, har fyllt kjøleveske på tanken og oppdaget det etter 10 m kjøring- min 6320 stoppet.
Har tømt tanken, rengjort begge dieselfiltre, blåst tomme drivstoffslangen fra tank til filter.
Står i boka at vri nøkkel ett hakk mot høyre og hold i 40 sek, så er luftinh ferdig. Hører ikke at pumpa går og får ikke startet!

Hva mere bør jeg gjøre?

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår