Alle diskusjoner merket case (13)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

hydraulikkproblem

Hei. jeg har en case jx90u. Ved kald traktor eller kaldt i været fra -15 og nedover så går løftespaken til trepunkten ned igjen av seg selv…

Startet av Rune Tamnes

0 6 feb

hydraulikkproblem CaseIH 685XL

har problemer med hydraulikken på casen. den siger endel, henter seg fort opp igjen, men rykker mye og ofte.ser også ut for at det lekker g…

Startet av Olav Smenes

0 des 31, 2015

Case ih 856 xl

hei skal bytte hjul på traktoren til uorg dim er det noen som veit hva forspinnet skal være?

Startet av Ove hovda

0 feb 5, 2015

Case IH 444 med girkasse som låser seg

Har en 78 modell case ih som i ned eller oppoverbakke har en tendens til å låse seg når jeg skal sette girkassen i revers. Om jeg da slippe…

Startet av Håvard Brækken

0 jan 7, 2015

erfaringer med case ih mx 135

hei. har fått tilbud på ein case ih mx 135 gått ca 5000 timer skal brukes til brøyting og litt anleggskjøring noen som har noen erfaringer…

Startet av kristoffer strømme

0 sep 1, 2014

vil kjøpe traktor før vinteren !!!

hei er på jakt etter en 4wd eller 2wd med laster. kan være et prosjekt kan gi inntil 35 000 kr må være i trøndelags område og de må være te…

Startet av Theo Alexander Sørdahl

0 nov 3, 2013

tipp-hydraulikk - case 895XL

Hei! Jeg bruker for tiden en case 895XL. På den er det 2 sett med dobbelt virkende hydraulikk uttak i bakenden av traktoren. Begge disse ha…

Startet av Andreas Heksem

4 aug 27, 2013
Svar innen Andreas Heksem

4x4 olje trykk på case ih 1056xl 1989mod

hei jeg har en case ih 1056xl 1989 model. først var det ikke trykk på smørepumpa til girkassa. men jeg har byttet den. så fikk jeg tryk. me…

Startet av Hans case ih avdal

0 jun 12, 2012

Case IH 4240, Fronthydraulikk ønskes kjøpt!

Fronthydraulikk kjøpes, trenger ikke å passe rett på. men må være ca rett størrelse i forhold til traktoren.slakke og annen slitasje er ikk…

Startet av Tor Arne Rygh

0 jan 28, 2012

4x4 på case ih 1056

hei jeg har en case ih 1056 89mod som 4x4 ikke virka i dag. det var ikke noen ulyd i gear kassa. og knappen til 4x4 lyser. og alle siktinge…

Startet av Hans case ih avdal

2 des 17, 2011
Svar innen Ivar Garmo

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår