Alle diskusjoner merket BM (20)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Trepunktfeste går ikke ned på Volvo 430

Hei.! Noen her som kan hjelpe.? Har problemer på min Volvo BM 430 med at trepunkten ikke går helt ned. Virker som om det er noe i hydraulik…

Startet av Torgeir Krøvel-Velle

13 apr 19, 2017
Svar innen tor erik wibe

Volvo BM 500 hydraulikkolje

Hvor finner jeg påfyllingsstedet for hydraulikkolje... Er ny traktoreier og har lett i timesvis :-)

Startet av Roar Johansen

9 jan 18, 2017
Svar innen Jens Kristian Bønå

Motor til Volvo Bm 55 , Baklaster

Ønsker å kjøpe Motor til Volvo baklaster BM55 H10 2 stk motorer kan passe 1054 og 1014, viss noen veit om ein slik ta kontakt

Startet av Kåre Totland

0 jan 14, 2017

Hydraulikk bakende Volvo BM 2200

Sylinderen på skjæret bak virket plutselig ikke. Har sjekket svingen på skjæret (tok av sylinderen), dette er perfekt, fikk sjekket sylinde…

Startet av Trond Olav Meistad

1 jan 4, 2017
Svar innen Trond Olav Meistad

volvo terrier

Er det noen som vet hvordan man får av bremsetromlene på Terrier??

Startet av jens

3 sep 19, 2015
Svar innen jens

Volvo BM 650

Ønsker å kjøpe Hytte ventilator til Volvo BM 650, mulig den er lik som på de andre modellene? Alt av intresse 90075989

Startet av Terje

0 mar 8, 2015

Demontert Volvo BM 425 Terreier med frontlaster.

SELGER BILLIG noen deler jeg fortsatt har igjen etter at jeg demonterte en Volvo BM 425 Terrier. Den har KOMPLETT FRONTLASTER som er av en…

Startet av John Løken

0 jun 10, 2014

Deler til Volvo BM 430

ER det nokon her på dette forumet som kan skaffe meg dekselet over batteriene på min Volvo 430

Startet av Arild Magne Tharaldsen

0 des 2, 2013

Styring på Volvo BM 650

Hei, er det noen som kan gi noen råd om hvordan jeg kan få løs styresylinder å bytte pakninger i den ? Lurer på om jeg må løse av fremaksel…

Startet av Ole Johnny Vik

0 nov 3, 2013

Komplett frontlaster til Volvo BM 425 Terrier selges (med eller uten deletraktor)

Har en veldig fin frontlaster tilsalgs. Den har pen og god design, og er ikke i veien når du stiger opp og ned av traktoren. Tenkte meg kr…

Startet av John Løken

2 apr 18, 2013
Svar innen John Løken

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår