Traktor (2,380)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

New Holland NH2

New Holland mener hydrogen er framtidas energikilde for traktorer og landbruksmaskiner. Prototypen NH2, har tre brencelceller som tilsammen…

Startet av Bjørn Ekker

2 mar 10, 2009
Svar innen Øyvind

Ønsker anbefalt rimelig traktor for lengre tranport av båt og henger på 3,8 tonn?????????

Hei! Hva slags traktor bør jeg skaffe meg? Jeg må kjøre milevis på landeveien, vår og høst, med 3,8 tonn båt og henger på slep. Vi snakker…

Startet av John Løken

53 mar 8, 2009
Svar innen John Løken

Manual til Ford 3000

Er det noen som har eller hvet om noen sider man kan laste ned gratis manual til Ford 3000.

Startet av Timm

1 mar 5, 2009
Svar innen Espen Egeland

øvelseskjøring

er det lov å øvelseskjøre med traktor når man er 15 år ??

Startet av Marius

3 mar 3, 2009
Svar innen Jann Egil

Kjetting WS Pigg

Hei Har pigget traktoren for første gang, funker helt kanon. Har kjørt med kjetting , men de holder ikke mange timene før de ryker. Men så…

Startet av Andre Bakke

16 mar 2, 2009
Svar innen sindre

John Deere 5400

Ser på John Deere 5400, blant anna fordi dei berre veg 2600 kg, og vi har myr... Men forstår det sånn at desse ikkje er laga i Tyskland, me…

Startet av Odden

9 mar 1, 2009
Svar innen Amund Hågenrud

ved vhisn tel traktor:

jeg og min far er intresert i alt av traktor vinsj, siden den vi har har. avgåt med døden så er intresarrt i alt som kan henges bakk på en…

Startet av Asgeir

7 mar 1, 2009
Svar innen Amund Hågenrud

Inni Traktor`n

Åssen er det du har det inni traktor`n a? Legg inn bilder. :P

Startet av Marius

32 feb 27, 2009
Svar innen Ole-K

MF 675T

Har mulighet for og kjøpe en 675 t mulig med laster , men defekt hydrolikkpumpe og slakk styring ikke så mye rust , ny kløtsj og gode dekk.…

Startet av johnny B.

15 feb 23, 2009
Svar innen Jan Ove

har litt problemer med casen.den blir litt varm når jeg presser den. 1056?

byttet radiatoren på den nå,men den blir fortsatt varm nåla legger seg helt oppe ved rødfeltet den koker ikke???noen forslag til hva det er…

Startet av 1056xl

34 feb 23, 2009
Svar innen Håkon

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår