er det noen som har sidemontert eksos på en fiat 80-90DT med super comfort hytte ? er det vanskelig ? er det noe spessielt som må gjøres eller er dette helt på tryne ?

Visninger: 144

Svar til denne diskusjonen

et eks på side montert eksos. er på 180-90 men hytta er den samme. var en 110-90 med side eksos tilsalgs for en stund tilbake, tro den ligger her på traktorbygda er ikke helt sikker.
Men å til side eksos er nå en kurat sak det da, legg røret bakover fra manifoldhullet og ut rett framfor hytta, og oppover, kommer langt med noen vinkler og rette rør og ei topprør. legger litt arbeid i det så kan det bli bra.
må lage et hull pansert der potta kommer ut.

http://bygda.traktor.no/photo/1989940:Photo:3770?context=user
der det hullet blir på panseret er vel bare å sveise igjen. tror det blir kult. har jo 6 lys fremmover å 4 bak. har vurdert å sette xenon i alle sammen. forran har jeg 4 stk H9 lamper å di 2 orginale i grillen som er H4. bak har jeg også 4 stk H9 lamper. lyser bra som det gjør men hadde vert utrolig tøft med xenon i alt. er det noen som veit om det går ann å bytte ut H7 pærene i rotorbjelken med xenon? brenner jeg opp rotorene da ? ?
H9 er ei annen type pærer, man får kjøpt lamper med H9 pærer å dem lyser 3 ganger så mere enn H3. blir utrolig gjemt å fint lys.

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår