kva for 1 fres like døkk å brøyte med generelt? tenker i hovedsak på om 2-trins eller v-fres?

Visninger: 1059

Svar til denne diskusjonen

ja, menk tenk på dem som ha plog festa i laster da! da har du ikke tanker for utstyret...
kjører med globus,er godt fornøyd med den;)
Tokvam fungerer =)
DSC01374.JPG
Dalen 278 e denj bæsste fræsn ever! Denj fungere på all slags snø og all slags Traktora!
Det kommer an på hva slags brøyting du har det, men i all hovedsak foretrekker jeg V-fres, pga at du har mulighet til å dra med deg snø i den. Nokka Tume sin 3291 er nok favoritten ;)

Vi har også en slik. Krever litt motor men er ikke så gæli i og med at den er giret ned. Det er en utrolig stor fres med en kjempe bra kapasitet, men er ikke akuratt en mercedes på finish. griser litt og er ganske stor avstand fra vifta til viftehuset. i og forseg en god fres, men ville kanskje hatt en Dalen 2007 i stede, vist man ikke ser på prisen.

slik forholdene med tanke på klima er så helt klart 2-trins jeg kjører med 2 stk tokvam 220ths en framme å en bak de tar all slags snø, å jeg bor 4km unna fabrikken så er litt derfor også,
Fordi du sku få någå å spørja ette
2 trins dalen 2006 fræs;) det e denj fræsen som står på fendten æ brøyte me og det klabbe sæ aldri snø i denj, samtidlig e denj ganske tung så med etter montert strekkmetall e denj kjæmpe fin og forhindre klank med;) V fræsen passe sæ bare te skogsvei brøyting.
klank(klump) snøklank = snøklump.
Er det ingen som har Orkelfræs? Har en 2310 som fungerer utmerket. Det er en V- fræs som tar stort sett all slags snø.
skjønner det ja, men hvis en har behov for å dra sammen snø uten å frse den ut, er det V freæs som er tingen.

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår