Har en Volvo 425 i rufsete stand , hvor mye ville jeg ha fått for den ??

Visninger: 164

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei.Ang pris på volvo 425  har du gitt litt for få opplysinger.Bilder og info selger.Rufsete stand?Hm Er den kjørbar Komplett Mangler Går motoren Er vel besin i din?Er den komplett og nyoverhaldt bør det væra mulig og få rundt 15000 kr.Er den et vrak med mange feil og mangler (deletraktor) får du neppe mye 2-5000 kr.Kanskje det lønner seg å selge den i deler også.Dekk Felger Dynamo Starter Topp Pumpa Panser Skjærmer Løftearmer Trekkrok.osv osv for å nevne noe.Altids noen som trenger deler eller oppussingsobjkterMvh Ola..

Er en bensinmotor ja og motor er veldig bra og den er i kjørbar stand men er litt bulker her og der og dynamo er defekt. Hydraulikk er ok og Slitne kjettinger.

15000 kr er nok ren ønsketenking. Har hatt 3 stk sjøl og har gitt 5000kr for 2 av de og fått igjen det samme.

Nr 3 var en 61 modell med 2trinnsclutch som var nyoppusset den fikk jeg 8000 kr for, startet på 13000 men da var det null intresse fikk ikke respons før jeg satte prisen til 8000. Sjøl ville jeg kanske gitt 4-5000 kr kommer litt an på hvor slitte dekk det er også.

Har stått inne i garasje i de 30 den stod stille , så dekka er nesten nye :D

30 år gammel gummi er ikke verdt stort...

Uten å ha sett noen bilder av traktoren vil jeg si at du kanskje kan få tre tusen for den...

Maks 4000 kr

Sitter kjettinger på den, det er ett pluss. Muligens får du mer penger om du selger de løst.

Den ser jo bra ut. jeg hadde prøvd meg på 10000,- uten kjettinger, bedre og gå ut for høyt enn for lavt med mindre du må bli  kvitt den på dagen.

Forsterket framstilling er det på den og :P

Den forsterkinga er helt sikkert noe som er hjemmelaget.

Bor du i nærheten av Sverige så kan det hende den er grommere på andre siden av grensen. Volvo BM har en høy stjerne der.

Det er sant så sant :)

RSS

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår