vi skal hente en traktor i morgen, å jeg mener å ha lest at den som er med deg skal enten ha Fysisk mulighet til å stoppe den eller ha mulighet til å gi deg info, å da lurte jeg på om jeg har tolket den riktig dit at jeg kan øvelses kjøre med en i bil bak meg bare vi kan komunisere? stemmer dette?
Merker:
Permalink Svar innen Ola Barikmo den 9 februar 2012 kl. 21.12 Det stemmer. bruk handsfree så ekke det noe problem
Permalink Svar innen Daniel Nyhagen den 9 februar 2012 kl. 21.19 okai :DD takk for svar :D
Permalink Svar innen Jon Ole Botnevik den 9 februar 2012 kl. 23.31 Ja, det er rett, er bare at den som kjører skal være innen synsvidde, og at dere har kontinuerlig kommunikasjon.
Permalink Svar innen Thomas M den 19 februar 2012 kl. 20.27 Kanskje litt seint:P
Men eg snakka me biltilsynet om dette, dei sa at det kun var lov å lære kjøre med traktor viss du hadde ein på sida som var fylt 25år og hatt sertifikat i 5 år.
Og viss traktoren ikkje var reg. for 2 pers, var det ikkje lov å lære kjøre med den.
Eg veit ikkje, men det sa nå dei :P
Permalink Svar innen Daniel Nyhagen den 19 februar 2012 kl. 22.34 okai, for det om det er seint er det greit å veta å de sier på BT :P
Permalink Svar innen Jon Ole Botnevik den 20 februar 2012 kl. 18.49 Men om det de sier er feil, da? Står i loven at det er lov.
Permalink Svar innen Daniel Nyhagen den 20 februar 2012 kl. 22.44 da erre bare å kjøre å vise de hva det står i loven om de nekter :))
© 2012 Created by Tun Digital.