Det fins utruleg mange grupper her. Mange av dei går stort sett ut på det same. I allefall i mine auge. Er det nødvendig med alle desse som omhandler det same temaet? Det bidrar eigentleg berre til at det er vanskeleg å finna fram. Eg ber folk til tenka i gjennom og sjå om det fins ei liknande gruppe på bygda før dei oppretter ei ny.

Visninger: 82

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

jau, my tå d såmma ja, alljt ferr my JD gruppa....
Heilt einig i detta ;D
Er litt for mye useriøse grupper mange av samme mening men bare med litt annet navn på gruppa. Er vel ganske mange gruppe som går Vi som ikke liker eller liker eller Vi som Hater det å det og Vi som er fan av osv. Tok en rask opptelinng her på hvor mange grupper som går på JD: 12 -13 grupper hvorav 3-4 grupper som er seriøse. Skal det forsette sånn så har vi 10 - 12 grupper av hver merke som går på useriøse ting som eks: .Vi som ikke liker eller liker eller Vi som Hater det å det og Vi som er fan av.

Kan ta med med en ting til da , når det gjlder debbattene prøv å hold dere til TEMA det er snakk om ikke begynn å diskutre hvilken traktor som er best når det snakk om noe helt annet. er ikke enkelt å la det være men bevhøver ikke flere sider hvilken traktor som er best.

Da lurer jeg på hva som er målet med Traktorbyda ? seriøs eller Useriøs grupper og debbatter......

Hvem er Avsvarlig for traktorbyda at det skal fungrere ? bør kansje inn å gjøre noe sanrt før det går for langt.
Det er godt å sjå at det fins folk som er enige med meg.

For at dette skal bli ein bra plass treng ein nokre seriøse retningslinjer, vil eg tru. Er det Terje Dahl som er ansvarleg? Han har laga samfunnet etter det eg har forstått.
Hei!
Kjempebra et denne diskusjonen kommer opp. Det tyder på bevissthet om hva vi ønsker at Traktorbygda skal være. Hittil har det vært "anarki", dvs alle har kunnet opprette så mange grupper og diskujoner som de vil. Det går bra en stund så lenge det ikke blir for mange. Nå forstår jeg at flere synes det holder, og at redaktørene bør inn å slette/strukturere. I utgangspunktet er jo Traktorbygda brukernes forum. Det er opp til hver enkelt å bidra til utviklingen. Men blir det kaos er det ikke noe i veien for å gå inn å strukturere litt. Traktorsjefen og Terje Dahl er blant dem som kan gjøre det. Hva mener dere?
Akkurat no fins det 150 grupper. Til fleire til meir tidtakane blir det å modera noko.

Eit tips er i staden for å laga ei eiga gruppe for ein serie eller modell av eit merke så kan ein laga diskusjoner innan gruppa for merket. Det er ikkje så vanskeleg å søka etter om det fins ei eksisterande gruppa.
En veldig aktuell problemstilling, ved siste opptelling pr.01.04.09 var det 230 grupper.
Foreslår defor følgende:
Fjerner følgende grupper som oppfyller disse 2 kriterier:
Eldre enn 01.01.09
Mindre enn 10 medlemmer

Terje
Et bra tiltak og god start Terje, stå på!
Jeg sier: Endelig!...

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår