Hadde en kjøretur i dag,og av og til blinket lampe for transimisjonstrykket.en time etter jeg kom hjem,så skulle jeg kjøre den igjen,og da lyste denne lampe med en gang jeg startet opp og pep hele tiden.kroppen var også veldig varm,så den kunne jeg ikke holde lenge på.noen som veit hva dette kan være?

Visninger: 349

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Sikkert bare et havari i gearkassen. Da får du lavt trykk og så snart filtrene tetter seg minsker kjølingen pluss at delene som gnages i stykker i gearkassen genererer varme. 2-3.000 timer på en NH så skjer dette. Er bare å ta opp og overhale gearkassen.

Ingen vits å trekke så forhastede konklusjoner sjøl om en ikke liker noe annet enn John Deere... Er da ganske mange NH girkasser som går mer enn 2-3000t uten nevneverdig tull!!

Tett/gamle hydraulikk filter , Skift hydraulikkfilter og fyll på rett mengde på olje på bakaksel og kjør å se om feilen kommer igjen.

Jeg byttet filtrene og kalibrerte kassa,og da lå alle seriene på mellom 150 og 170 og det tror jeg skulle Være bra.når traktoren står og går,så hører jeg en kort suse lyd på høyre side,akkurat som om det skulle Vært en overtrykksventil eller noe som blåser.kjørte i 30 min istad,og da var akslene så varme at jeg ikke kunne ta på de,men lampa kom ikke opp denne gangen...har det Vært noe problem på disse modellene at bremsene kan henge på? Syntes den går litt dårligere i bakkene enn tidligere.

SLE girkasse på den? 

Ja

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår