Heisann!

Va nettopp ivei og skrev kontrakt på en Taarup 2.80 FRO betepusser, ska gå i leiekjøring så det æ dobble vegger,  540girkasse, sideforskyving, hammerkniver osv.

Andre inne her som kjøre den typen? Tips om hva je ska passe på av svake punkter, vedlikeholdspunkter, osv?

Visninger: 173

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

...Her va det dårlig respons!

Skulle gjerne gitt deg noen tips hvis jeg drev med beitepussing og den slags men vente litt til jeg :P Kan heller ikke mye om det...

Hehe, skjer den:)

Mest sjølve pussar'n je sku ha hadd nåen tips om vedlikehold, svake punkter osv osv.

Har drevet en del med beitepussing de siste årene. Og det eneste jeg har merket meg er at viss det er veldig tykt gress og man har en relativt kraftig traktor, over 130-140 hk, vil reimene bli ødelagt relativt fort viss man kjører så fort som traktoren klarer. Jeg har ikke brukt akkurat denne modellen men en litt eldre. Så om det stemmer for denne vet jeg ikke. Ellers har ikke vi gjort stort annet enn smøring av nipler og av og til skiftet en hammerkniv. 

Skjønne.. Bli gåan på en 6830 den her, så bli litt krefter.. Men æ som alt anna, at'n finn den hastigheta som passe ette resultatet.. Men remer æ vel nåe som kan slites ja! Takk for svar! :)

RSS

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår