Hva i all verden har skjedd nå. Pluttselig er alle standardtekstene i forumet på Svensk? Helt idiotisk!
Finner ingen plass å endre dette.

Er det noen der ute som vet hvordan man får rettet opp dette? Overskriften på denne siden er f.eks:
Lägg till en diskussion
Diskussionsrubrik
Taggar
Bifoga fil(er):
Inkorg (0 nya)

osv

Helt borti natta. Ille nok med alle dialektene her, men SVENSK! Der går vel grensen....

Visninger: 31

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Har en vag misstanke om at dette ble slik da jeg i går var innom den svenske www.bondeliv.se siden? Men det skulle vel ikke påvirke dette norske forumet?
OK, phu, da er det ikke noe jeg har gjort :-) på min PC.
Det verste er det som står over innleggene når du har lagt inn et nytt: Kommentarplank ....... PLANK!?!?! Plank er for f*** noe ungene bygger hytte av det ...
Tyst nu. Alla måste herefter skriva på svenska i forumet! Det forstår ni vel...
Å herre............. Synes jeg allerede kan se ottadalssvenske ord i fjerne ...........
Greit det Ole-K .... bare hold med de blå-gule jäklarna du
HEI ALLE SAMMEN!

grunnen for at det nå plutselig er blitt svenske ledetekster er pga en bug i systemet.
Vi må desverre leve med svenske tekster i en midlertidig peride til feilen er rettet.
Vi fikk plutselig ikke anledning til å oppdatere sidene våre når vi hadde Norske setting, ved å endre språk til svensk ordnet dette seg igjen. Vi vil så snart det lar seg gjøre endre tilbake til gode gamle Norske ledetekster.
I mellomtiden så håper vi at dere ikke har for stort bry med å tolke svensk, kanskje lettere enn noen av dialektene som brukes her inne ;)

Terje
godt det er fler enn meg som har svensk hehe å godt feilen blir rettet godt nyttår allesammen
www.bondeliv.se er ikkje någå domt forum dæ! e post varsling på komentaren å ein ser kæm ein ha komentert te å tebake meldingen dæ slitt traktorbyggde mæ!

Kansje dæ går i orden att mæ nå?

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår