Er det nokon som har litt erfaring med snøskuter? Eg har ein del vanskeleg tilgjengeleg skog (bratt og kronglete) som eg ikkje har prøvd meg på enno, sidan det er vanskeleg å kome opp med traktor.

Derfor har eg lurt på å kjøpe meg eit gammalt skutervrak til å køyre ut litt ved om vinteren, men eg har ikkje peiling på kva ein treng. 

Men eg har fått med meg at det er ulike storleikar på belte og at ein ikkje bør velje ein liten, sjølvsagt - viss ein vil kunne kome seg både fram og tilbake.

Utover det er eg heilt blank...

Visninger: 2584

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Neinei, kva skal det bety? Sjølvsagt skal du blande deg bort i dette, det er jo derfor eg spør. Eg er glad for all respons, eg! Om du har synspunkt vil eg jo høyre det. :-)

Dessutan, det med skrivinga er ikkje eit stort problem for meg, men det finnast folk som slit med å kome seg igjennom vanleg tekst, og når alt berre er små bokstavar utan teikn blir det sjølvsagt enno verre.

1: Du kan vel bruke den noen år hvis den er i rimelig stand, men du må nok regne med mye skruing og tilpasning av deler.

2: Du kan bruke snøscooter fritt på egen eiendom i forbindelse med jordbruk og skogbruk, og det vil ikke være noe problem med en slik scooter. SNO er nok mest ute etter fartscootere som brukes til lek.

3: Denne snøscooteren kan du skrive opp i regnskapet, men du må også føre opp inntekt på skogen slik at du kan forsvare den. Praksis med snøscooter er at de godtar en arbeidsscooter men vil ikke godta fartsscootere.

En helt annen ting er om du får økonomi i en slik drift. Jeg har et slagord som sier: Skal en plages og bli forbannet er det bare å sette seg på en scootersal, ryggproblemer blir det også av det. Dette gjelder særlig en slik dobbelbander. Husk at du må måke vei der det er skrått før du kjører og du må dra alt virket til scooteren der du manuelt må lesse det på.

Gubben maste på meg ifjor på at vi skulle bruke scooteren og hente noe ved som lassbæreren hadde glemt igjen oppe i lia. Det var bratt, helt på grensen til at de greide det med skogsmaskiner.

Resultatet av denne driften?:

1 variatorreim, kr 1100.

Bensin for 400.

Mye bannskap og slit. (er nordlending så har lov til å bannes).

2 storsekker ved.

Så da ble det 1500 kroner i driftsutgifter til scooteren pluss slitasje, en dags arbeid med å dra det fram, i tillegg kommer jo utgifter/arbeid med å kappe/klyve i storsekk og verdien av storsekkene ble ca 1500Kr. En storsekk ligger på 750 kr her i området.

Så for min del er det nok siste gang jeg prøver meg med snøscooter i skogen.

Nei, økonomi... det reknar eg ikkje med å få. Men eg likar å rydde litt i skogen av og til, og der eg har lyst til å gjere det no er det vanskeleg med traktor. Får eg meg litt ved på kjøpet er det berre positivt. Skuter kan ein bruke til meir i tillegg.

Det er ikkje ein Grizzly det er snakk om her, men ein Alaska. Den har enkelt, langt belte og to gir fram og revers. Rotax 503 utan elstart.

Er det galskap å kjøpe ein slik då, eller er det berre eit pruteargument?

Har en kompis som har en slik Alaska, den får du sikkert kjøpt. Men de er ikke verdt mange kronene, kanskje 2-3 tusen kroner hvis de virker og da er jo vitsen med å føre den inn i regnskapet liten. Ligningsmyndighetene godtar i utgangspunktet ikke en smalbander ført inn i regnskapet.

du burde kjøpe dei ockelbo 800/trioman eller 8000 for de har dobbel belte og ei ski og da er det ikje så lett og tippe

Tror nok jeg heller ville gått for en jernest på sommerføre;)

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår