Jeg spøyer diesel i skuffen for at ikke snøen skal sette seg fast og det funker,men er det noe annet som funker bedre?

Visninger: 1189

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Tror på den,Asbjørn,skal prøve den senere men nå har jeg ikke mulighet til og få den i garasjen til tørk.Prøvde hårsprayen som et knipetak,og det funka det.Takk for tipset.

Jeg bruker matolje. funker som bare det :-)

Hei,er den ublanda,den må jeg prøve.Sprøyter du den på?Har gjort rein skuffen for ny behandling.

Ja bruker ei spruteflaske. kan pensles på også

Kona har matolje så den skal prøves,den er grati,he,he!

Hammerslaglakk, den holder i mange år og er utrolig sterk. Bruker det selv.

Jo,den er nok bra,men den er vell kresen på underlaget og må slipes ren,tror jeg.Garasjen er full av prosjekter så jeg får ikke prøvd det nå.Takker for tips til alle!

Hammerslaglakk kan males rett på rust etc og den stopper rust ifra å utvikle seg videre.

Bengalakk har ikke noe i skuffa og gjøre, å hvis du skal bruke benga så må du blande ut med owatrol. og selfølgelig benga 90, biltema sin holder ikke mål, kast en snøball på noe som er malt med benga, da sitter snøen igjen! snøen kleber til benga, husbeis er også bra, funker fint! silikonspray som rørleggere bruker i muffene! osv, valget er mange!! jeg sprøyter ingenting i skuffa mi etter jeg mala den opp med helblank industrimaling, med litt owatrol i!!! ikke noe som kleber hos meg, 

Det er vel ingen som har fooreslått bengalakk vel, er helt enig dær men hammerslaglakk den holder. Har det selv oog har brukt skuffa både til stein, grus og snø.. Skuffa er like fin nå etter 2 år og snøen slipper uten nooe problem.

I skuffen bruker jeg overhode ikke Bengalakk,men først Arkanol,så husbeis,men det er slitt av og garasjen er full så den må bare sprøytes,hårspray er prøvd og det funker en dag,ny behandling,Nå har jeg gratis matolje fra mor så den skal prøves i neste runde! Ellers har jeg prøvd husbeis før og den er bra!I en skuff blir den fort slitt,så der må en bruke det billigste som funker!

Per sa skuffa var malt med Bengalakk i svar nr 11 på første side, derrav mitt svar Kurt Grytten!

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår