Hei er det noen her som kan hjelpe med hvor mange tenner drevet som sitter på kraftuttaksakselen har til denne vinsjen det er også en stramme anordning til kjedet, men denne sitter på et deksel som også er borte hadde vært takknemlig for svar gjerne med bilder av dette.

Visninger: 1379

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Mener å huske at det er 15 tenner, men jeg garanterer det ikke. Jeg er ingen kløpper på å ta bilder og legge ut på nettet, så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Er det ikke mulig¨å få kjøpt deler til denne lengre, eller er det svindyrt? Hvis du har tenkt å lage dekselet selv, må du ha noe mer enn bilder å se etter. Det er ikke avanserte saker, men du må ha de riktige målene for at det skal stemme med kjedestrammeren i forhold til kjedet. Kjedestrammeren er et flattstål som er hengslet på en bolt og har en bue eller meie som går i kjedet og strammeren er fjærbelastet. Den sitter på retursida av kjedet, altså den sida av kjedet som ikke er stram under belastning.

Det er mange sånne 3000 rundt omkring så jeg ville sett om det er mulig å få lånt de delene du trenger i nærheten av der du bor. Det er mye lettere å lage nytt når du har noe å se etter.

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår