Skal ha meg ny kutter og lurer på hva jeg skal velge. Skal være en stasjonær og må klare tæla rundball. De jeg har prata med sier at det kun er prisen på TKS og Serigstad som er forskjellen. Ønsker innspill og erfaringer fra dere..

Visninger: 1280

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Syntes serigestaden kutte frosenballa mye bedre enn TKSn.

TKS'en skal du holde deg langt unna, Større plaga en den her tksen skal du fan leite længe ætter, vi plagdes med den i 3 år fra den va ny heilt tell vi slutta å bruke den å bære begynte å bruke minilaster til å rive rundballene, noe som går mye fortere. Tks'en måtte vi ty tell slægga på valsen før å få tell å starte når det va kladt ( 3 slag så starta den)  å det va no greit, men visst du kom med en rundballe som va litt flat i en ende, ja da hadde du arbeid resten av kvelden... 1- 1,5 tima på å Rive opp balln va ikkje uvanlig før å sei det sånn... Så æ anbefale deg Serigstad på det sterkaste! Har prøvd fleire Serigstada å har aldri vært plaga, å æ har prøvd 3 Tksa, å alle har vært like jævlig

serigstad e en kjempe maskin hold dæ langt unnda tks e bare mainnsjit. serigstaden kutter rundballan kjempe bra og har nesten ingen problemer med å kutte frossen balla å så det e enn masse maskin førr pængan.

Serigstad er grei nok den, men jeg har brukt en snau time pr. ball i minus 25 (med TS på ca 35%) og helt nye kuttere

Ja, da bruke du nok 2 tima med tks'en..

Kjøpt en serigstad for 4 år siden.Fungerte ikke i det hele tatt på frosne rundballer.Bunnbelte som var problemet,det klarte ikke å få tak på de frosne ballene.Byttet den ut å kjøpte meg en tks som jeg er godt fornøyd med.Serigstaden var ubrukbar for min del.Medbringerne er for glatte

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår