hei. spiller farming simulator med ratt og bedal og joystik, men når jeg kobler til ratt og bedalan så rygger traktoran når jeg kommer i dem. det skjer også vist jeg ikke er i en traktor da går den bare bakk over
og vist jeg går på instillinger og på key bord så når jeg skal sette frem så kommer bakk også på samme gass så når jeg ikke har bedalen inne så går det bakk over men det funker og kjøre frem men når jeg slipper bedalen så går den bakkover. og så må jeg hole revers inne eller der reversen skal vere eller må trøkke den halveis inn eller så flytter camera seg.
nån som vet hva problemet er?
PS: har vert på innstilinger på rattet og
masse skrive feil :)
Permalink Svar innen Mats den 14 oktober 2011 kl. 18.12 Har samme problemet men nå blir det g27 ratt det funker i allefall
Permalink Svar innen stian dørmenen larsen den 14 oktober 2011 kl. 18.49 ok :)
Permalink Svar innen Ole Jørgen Eidem den 11 desember 2011 kl. 0.14
Permalink Svar innen johan grøtting den 29 desember 2011 kl. 22.35 kjører med ratt og pedal selv. funker som bare faen. ;)
Permalink Svar innen johan grøtting den 25 februar 2012 kl. 12.46 
jeg har nesten sånn ratt og pedal.
Permalink Svar innen John Salve Eieland den 21 februar 2012 kl. 15.53 Hvilken joystick har du?
Permalink Svar innen Jon Ole Botnevik den 25 februar 2012 kl. 18.00 Du må krysse av for kombinert akse - Combined Axis. Tror det finnes på Farming Simulator sine rattinnstillinger, visst ikkje eg tar heilt feil.
© 2012 Created by Tun Digital.