hei !
heilt ny inne her, men fant ut at dette måtte vera rette plassen for å få litt tips og dele erfaringar.
har "nesten" kjøpt meg "ny" Gråtass. 54 mod bensin med halvbelter.uten bulker :-)
solgte nettopp ein ruskete 54 mod diesel
tenkte eg skulle pynte denne opp litt med mailng/lakk. er blitt anbefalt å prøva powercoat 3 in 1.
har nokon erfaring med denne ? er den litt for matt, eller er den ok blank ? får eg eit bra resultat ?
skulle sikkert pussa den heilt ned etc, men vil gjera det litt "enkelt" (har egentlig ikkje tid og stor nok interesse for slikt arbeid, men likar fine Gråtassar :-)
eventuelt, kva farge nr ville passa best til Gråtassen ?
http://www.jsc.no/images/Marketing/Maling%20Brosjyrer/INDUSTRIBROSJ...
http://www.jsc.no/images/Marketing/Maling%20Brosjyrer/Produktspekte...
(er på utkikk etter ski til den, så vert glad for tips)
på forehand takk !
Martin Hamre
Hardanger
Merker:
Permalink Svar innen marius rudlandsløkken den 5 mars 2010 kl. 22.40
Permalink Svar innen martin hamre den 5 mars 2010 kl. 22.55
Permalink Svar innen martin hamre den 5 mars 2010 kl. 23.20
Permalink Svar innen høyesveen den 10 mars 2010 kl. 2.04
Permalink Svar innen Ingar Edvardsen den 10 mars 2010 kl. 21.21
Permalink Svar innen martin hamre den 10 mars 2010 kl. 21.29
Permalink Svar innen KjetilB den 14 mars 2010 kl. 0.35
Permalink Svar innen martin hamre den 15 mars 2010 kl. 18.51
Permalink Svar innen martin hamre den 24 mars 2010 kl. 21.33
Permalink Svar innen martin hamre den 11 april 2010 kl. 22.51
Permalink Svar innen Christer H. Helle den 15 desember 2010 kl. 22.34 Ingar Edvardsen: OBS. Da er feil.. orginalfargen finst ikkje hjå eik senteret desverre.
Orginalfargen som vart brukt heiter Battleship Grey og den er Mykkje lysare enn den som er opgitt te å vera org. fargen i agco fargekartet hjå eik, nemlig ferguson grey. Den er jo veldig mørk og ikkje orginal på gamle gråttassar. stor skam att agco ikkje har klart å få orden på sin eigen historie.. men battleshipgrey kan blandast opp av dei som driv med sånt. so da e håp.
© 2012 Created by Tun Digital.