hei !

heilt ny inne her, men fant ut at dette måtte vera rette plassen for å få litt tips og dele erfaringar.

har "nesten" kjøpt meg "ny" Gråtass. 54 mod bensin med halvbelter.uten bulker :-)

solgte nettopp ein ruskete 54 mod diesel

tenkte eg skulle pynte denne opp litt med mailng/lakk. er blitt anbefalt å prøva powercoat 3 in 1.

har nokon erfaring med denne ? er den litt for matt, eller er den ok blank ? får eg eit bra resultat ?

skulle sikkert pussa den heilt ned etc, men vil gjera det litt "enkelt" (har egentlig ikkje tid og stor nok interesse for slikt arbeid, men likar fine Gråtassar :-)

eventuelt, kva farge nr ville passa best til Gråtassen ?

http://www.jsc.no/images/Marketing/Maling%20Brosjyrer/INDUSTRIBROSJ... 

http://www.jsc.no/images/Marketing/Maling%20Brosjyrer/Produktspekte...

(er på utkikk etter ski til den, så vert glad for tips)

på forehand takk !

Martin Hamre

Hardanger

Visninger: 226

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

se på mine bilder !!!
det var kjempeflott jobb du har gjort !!

er det standard powercoat 3 in 1, eller har du tilsatt glansmiddel ? eventuelt hatt klarlakk til slutt ?
sjekk bildan på gråtassen e å n pappa pussa oppat.
Hvis du skal lakke opp igjen den gråtassen, så får du kjøpt lakk til den hos EIK-Senteret.
Der får du original-fargen til den.
takker for svar, men lurte på om nokon hadde prøvd og har noko erfaring med Powercoat 3 in 1.. lurte på om det vert eit fint resultat med den.. (har eit svakt håp om å sleppa unne med å reingjera og fjerna "flass" og den styggaste rusta...)
kall det gjerne ein snarvei.. (om det finnes på slike prosjekt...)

er og interessert i litt bilder eller forklaring på korleis eg monterer halvbelter på tassen. eg har aldri sett det i verkelegheita, og skal henta nye tassen med belter no på lørdag.. :-)
Hvis du har tenkt å kline ny lakk utenpå all den gamle flassa lakken og rusta, så kan du egentlig bare blande NH blå og Fendt grønn ... Det blir stygt uansett.
Ok... då er det berre å brette opp armane og pusse den ned.. :-) fant foresten ut korleis ein monterer belene :-) ingen rakettforskning som måtte til akkurat ;-) gleda meg sinnsjukt til neste snøsesong !

fin og tøff skal den bli !!
DÅ VAR JOBBEN IGANG ! 58 år gammel skit heng godt... men forsvinn som dugg for solen med lynol :-)
Vedlegg:
då er jobben godt i gang. stålkost, stålkost på drill, kniv, sandpapir og lynol + maasse gnikk og gnu.. men ser ut for å bli bra :-)
Vedlegg:

Ingar Edvardsen:  OBS. Da er feil.. orginalfargen finst ikkje hjå eik senteret desverre.

Orginalfargen som vart brukt heiter Battleship Grey og den er Mykkje lysare enn den som er opgitt te å vera org. fargen i agco fargekartet hjå eik, nemlig ferguson grey. Den er jo veldig mørk og ikkje orginal på gamle gråttassar. stor skam att agco ikkje har klart å få orden på sin eigen historie.. men battleshipgrey kan blandast opp av dei som driv med sånt. so da e håp.

du er vei ikke interesert i å selge halvbeltene?

RSS

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår