Er det noen som har opplevd problem med foruminnlegg som forsvinner? Jeg la nettopp inn et under Uncategorized men det forsvant? Begynner dette utmerkede forum å få tekniske problemer?

Det forrige inlegget la jeg inn pga en svært irriterende Gjensidige reklame øverst på siden. Ikke noe galt med reklamen i seg selv men det rent tekniske rundt reklamen fungerer ikke hos meg. Jeg spurte derfor om det var andre enn meg som plagdes med dette?

Det oppleves slik at siden bygges opp og jeg starter å klikke på den lenken eller den diskusjonen jeg skal inn på. Problemet er så at det ikke skjer noe. Klikkingen min får ingen respons. Så etter en liten stund kommer Gjensidige reklamen fram øverst og da skyves hele siden nedover. Deretter kan man klikke på lenken man skal inn på men da på et helt annet sted på siden enn der man først klikket. Fryktelig irriterende. Burde ikke forekomme.

Det er da merkelig at Gjensidige kan få ha en slik elendig reklame her? Det må jo reflektere tilbake på hele selskapet. Jeg prøvde først i går å forhøre meg om saken på "Melde fra om et problem" nederst på siden men det hjalp ikke. Nå lurer jeg litt på om hele tråden min ble slettet av en slags moderator? Det var nå i så fall en dårlig respons på et teknisk problem.

Det kan ikke være meningen at Gjensidige skal få herje slik med siden her, eller...?

PS! SIste nytt: Har testet både med Internet Explorer og med Opera. Begge oppfører seg likt, dvs at siden "bygges om" og ting flytter på seg etter at den først er vist fram.

Skulle gjerne visst om andre opplever det samme før jeg sender e-post til Gjensidige om saken?

Visninger: 83

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

ukategorisert
Greit med reklame siden sida er gratis for oss, men....
banneret er jævla irriterende slik det fungerer nå.
Reklamen for gjensidige har nok en helt annen effekt på leserne enn gjensidige trodde når de kjøpte annonseplass, hvis de blir gjort oppmerksomme på hvor menge som er forbannet på annonsa deres hadde de nok krevd en opprydning fra forumeierene. Ingen vil vel betale for å få negativ reklame og at mange potensielle kunder assosierer firmaet med noe negativt.
Det tror jeg også, men det beste var jo om de som laget forumet her tok et hint og ordnet opp i saken til beste for både brukere og annonsører. Nå ser det vel ikke akkurat ut til at så skjer siden intet har skjedd med saken de siste 2 dager.
Uansett hva, hvor eller hvem....Denne "hoppinga " på forumet her er plagsom!
Hm, fortsatt ingen bedring!
Heller en forverring...Sia oppdaterer seg to ganger uten styring!
Nå er jeg d...tlei denne reklamen....Er det ikke mulig å gjøre noe med dette?...
Denne Gjensidige-reklamen invaderer jo alle forum og til og med min egen side!
Nå er det nesten umulig å Klikke på innlegg eller biler her, fordi det er bildet eller innlegget over det jeg klikker på som kommer opp!ø.....
Skal være bilder....ikke biler!
Nå er det bra att :) :)
Ja, takk og pris :-). Etter påske har det fungert fint.

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår