hallo! kan noen hjelpe meg??

Har bestemt meg for å selge min BM Volvo 400 -71 mod, med laster og liten grusskuffe. men hvor mye skal jeg ta for den??? er ikke momspliktig. se vedlagt bilde :))

er lite rust på den,men har en bulk på panseret. den har rullet ca 2000 timer.

på forhånd takk :))

Mvh. Adrian :)

Visninger: 749

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

det meste elektriske fungerer også.

Hm.På finn.no ligger dem fra ca 15000 å opp til 30000 kroner..Tipper du vil kunne få rundt 20 store lapper.Selv ville je neppe gitt mer en 15000.Er jo 40 år å da.Lykke til med salget.
takk for godt svar Ola ! takker :)
Kan ikke være -71 modell, siden T430 kom i -69. Om timetallet stemmer, og resten av traktoren er i stand deretter, inkludert bra hjul, så hadde jeg nok lagt den ut for et sted rundt 25000.-, og sett om det hadde vært noen respons på det.
okei :) står i vognkortet at det er en 71 mod.
I boka som je har står det svart på hvit at Volvo Bm Buster 400 kom i 1964 til 1969.Volvo Bm T 430 kom i 1969 til 1978.Det står i den svenske traktorkalendern som je har alle 6 bøkene av.Kan jo hende din traktor sto lenge på lager eller solgt ny som ureg . Mvh Ola Onshus.

Ved hjelp av schassinr, (står i vognkortet) så kan man finne produksjonsåret på nett... Let på www.bmsidan.se  

Men det er riktig som Onshus og KjetilB skriver, at 400 gikk ut da 430 kom, og det var i 1969.

Men at denne er 2-3 år eldre enn -71, så har jo ikke det en pøkk å si for verdien, så lenge den har gått bare 2000 timer (hvis telleren er til å stole på, og har gått hele tida)

Det var ikke alle som brydde seg å registrere traktorer før i tida, men mest sannsynlig er den bruktimportert, ikke noe nytt fenomen det

De som legger traktoren til salgs for fantasipriser får ikke solgt den, er enig at 15.000 er realistisk pris

nåja ... det finnes alltid noen som prøver seg med høye priser, og det finnes som oftest noen som kjøper. Vet om en 72 VolvoBM 430 med Klippanhytte uten dører som gikk for 30.000 for noen uker siden. Kun traktor uten kjettinger eller noe utstyr. Men er enig i at 15.000 er en pris jeg kunne betalt for en tilsvarende traktor som den over her

Legger du den ut for 15000, så er den solgt på dagen. Sammenlign den med en mf 35, men mye mer komfortabel. Dessuten har den 4 trins pto. jeg ville lagt den ut for 25.000.

Skal også huske på at volvo har blitt en kult-traktor. Masse traktor igjen med så lavt timetall.

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår