Hei,

Eg har akkurat fått spørsmål om eg i vinter har lyst/mulighet til å brøyte ein privatveg/innkjørsel, for ein eg klipper plen for.

Innkjørselen er ein ca 200 meter lang grusveg, som ender på ein parkeringsplass på ca 100 m2. 

Eg er også blitt spurt om å brøyte parkeringsplassen, det vil sei at det blir litt fram og tilbake for å få snøen unna.

Så eg lurer litt på kor mykje eg burde ta per gong, eller per time???

Utstyret eg har tilgjengelig (Eller som eg forhåpentligvis får lov til å låne/leige) er ein Case 4230 og eit gamalt Nokka skjær, som vist i bildene lagt ved.

Utstyret har eg ikkje spurt om å få låne til formålet enda, da det er min nabo som eiger dette, men ifjor hadde han ingeting i mot at eg lånte utstyret til litt brøyting andre steder. 

I prisen må eg jo også ta i betraktning at eg låner utstyret, altså at eiger burde få noko han og. For diesel og sjølve arbeidet må eg jo også få betalt litt.

Så kva syns dere er ein rimelig pris? Enten ein pris per gong eg utfører brøytinga, eller ein pris per time? (rekner med at eg ikkje bruker meir enn ein time akkurat)

Visninger: 6521

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Han va jo "begge plassa" i fjord meina eg, både Norheimsund og her... :P 

Ja off! såg da va ein farge so ikkje stemte heilt.... :P

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår