Lurte på å kjøpe en ny T5070, noen som har noe erfaringer med disse traktorene, lurer også da på å selge de to andre traktorene, en Ford 5030(70hk, 1800timer, 96mod) med laster, og vil tørre å påstå et det er en av norges fineste Fiat 80-90(80hk, 850timer, 90mod) fullt skogsrigga med laster, noe av interesse?

Visninger: 378

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Nei, vet ikke helt men kunne tenkt meg å satt de ut for en 150 hver, men på Fiaten er det en litt stor feil og det er at lasterapparatet har fått en bøy foran, du ser det når du har på skuffa, at den tilter litt ned på høyresia. Så derfor er litt usikker på om jeg vil selge de men jeg får se, er jo ikke gått mange timane:)

Forden har vært en kjempe traktor den, nå er jeg sjøl veldig gla i Ford da, men den har vært en god sliter den, og per dags dato er det vel kun tankmåleren som ikke er ehlt med.

Hei, 5070 er en god, smidig og lettkjørt traktor, og sprek som bare det. nermer meg 700 timer på min.
Åssen er det å chippe disse traktorene i ettertid om det er nødvendig?
T5070 den går ikke å chippe. der er det ekte mekaniske hester ikke noe fake jukse elektriske hester...

er vist nok hk i den lille Fiaten ja!

går som ett uvær i bakkene!

RSS

Annonse

Facebook likes

Annonse

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår