Eg prøver igjen eg......eg vurderer å kvitte meg med IH 685en og investere i en 4w massey då behovet for 4w vart litt større en eg hadde tenkt.

Massey Ferguson har eg egentlig liten erfaring med anna en en sliten gammal 135 og liknande, men har etter nøye vurdering og prøving bestemt meg for å gå for dette merket.

Spørsmål 1, MF 6140 virker for meg å vere et godt kjøp om prisen er fornuftig...... gjerne med laster.

Er det spesielle ting en skal vere på vakt etter når det gjelder vanlige feil/mangler etter fks 2500 timer, har høyrt at det kan vere litt elektronikk kødd på 6100 serien(sikringer under hytte/stigtrinn venstre side, jordfeil?) er dynashift systemet pålitelig? hvilket vendegear prinsipp er det?

Det står vel perkinsmotor i disse så den skal vere grei men er hydraulikkpumpe/system godt gjennomprøvd og kvalitetsikret?

får en 6100 serien med fabrikk montert turbo?... bør en unngå alt anna enn fabrikk montert turbo? og til slutt, er 4255 ei betre maskin eller berre ny plattform for MF

Venter på konstruktive og gode tilbakemeldinger:)

PS! har evt. en 83 IH 685XL med 3400 på tellaren til sal om ei stund, send ei melding om det kan vere av interesse...mykje nye slitedeler skiftet nylig.....

Visninger: 3285

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

var strøken den 5455en!

off ja....jaggu bra den står laaangt unna:) ellers kunne den fort stått på tunet...det setter iallefall prisen på 6140 en i et perspektiv..

Noken som kjenne til denne då?? ser her er litt folk frå gubrandsdalen innom her...

http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=325...

Den der kjenne eg til ja, fint behandla og 4 nye dekk på den... Naboen hass har 110 % strøkne traktora så eg regna med at han er litt miljøskadd :) Han bytta den vel ut med MF 6255 med laster..

syns du prisen er fornuftig då?

Jepp, du får jo en strøken traktor med nye dekk til 30-40 000!

spørs om eg må ta en tlf. ja......ser meget oppegåande ut den der gitt......

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår