Hei . 

Har ein venn av meg som har ein venn som har ein MF 240 , og vi lurer på kva me kan få for den. 
MF'n er nyoverhalt motor , ny resturert heile traktoren , lakka i orginale farger, Det er og servo, heilt tett hytte.

Døn strøken kan ein vell sei.  

So e da noken so har peiling på pris ?  
uten moms.  

Visninger: 783

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Simen.Er det maken til den her som sto/står på Finn.no?Helt greie og gode traktorer til sitt bruk..Den på bilde her var gått kun 2200 timer 82 mod og prisen var 45000 kr + mva uten fresser.Mva kunne diskuteres.Er jo pupelære traktorer så du kan nok forlange mellom 30-40000 kr og kanskje litt mere.Mvh Ola..

Hei, ja er nesten samme traktor bare enda betre stand. 4200 timer trur eg. 
Kan sjå om eg finner eitt bilete :)
Takk for svar !  

Breie hjul og fernmo-hytte trekker prisen opp. Masse tull på taket tyder på at den er ungdoms-kjørt, trekker prisen ner.

Enig med 30-40.000 om allt fungerer. Skru av allt på taket og prøv med 40.000 dersom den er momsfri 

Nei, dette er ei sepsonhytte.

Er en flott traktor du hadde der.Selv om den er strøken og nyoppussa er det en gammel traktor.Tror neppe du få noe særlig mer enn rundt 40 store  lapper.Lykke til med salget og skulle du selge den så kan du si meg hvor mye den ble solgt for.

Usakelig, men tenkt deg 400dekk fremm å 540dekk bak, det hadde vært gromt.

Montert turbo og rakrør, off det hadde blitt en liten og sterk traktor som hadde fått mye oppmerksomhet da:D

Den var fin da:)

Ja han har nokk vurdert masse! , menn lyst på ein anar traktor! 
Enormt flott denna! , menn e feil merkee..  

Ungdomskjørt er denn ja. menn so er den fint kjørt! . 
Han er ikkje ein som herjer og ødlegger !

passer på tingena so om da var gull.
Og det er jo alltid tøft med harry traktor hehe , Spesiellt disse gamle !  

Er ikkje noko påtakelig no, sepson hytta, låg ein traktor heiltlik på finn får eit år sia. Den låg til 63 inklusiv mva!

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår