skal selge en mf gulfisk for en kompis. hva er årsmodellen på denne traktoren ble den ikke laget kun i en kort periode: 1957-1958 eller noe sånt??. hva burde vi ta for den. pris. følger med klettskuffe og skrape. ingen som hvil kjøpen kansje??

Visninger: 1148

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

er traktoren rød, eller grå?
den er grå
kan være en 56-57mod da.
mener 58-59mod er rød.
takk for tipset. traktorn havner på finn til fredagen
FE35 ble produsert fra høsten -56 til høsten -57. Og for å være helt korrekt, så er det en Ferguson, og ikke en Massey Ferguson.
takk for det kjetil
gullfisken er jo en kjemeflott traktor når den er i sitt ess med gullfarga kropp og grått karosseri. er ikke mange som slår den utseendemessig da;) men fy faen aå tungstarta (regner med det er diesel?). Er den fin burde du begynne på 13- 14.000 å heller ha litt rom for pruting..er den stygg vil jeg si 6- 8000... hvor holder du til forresten, mulig jeg er interessert;D
holder til notodden telemark bare og komme og hente den kan eventuelt følge med klett skuffe og tks skrape
pris i tilefelle? er det diese? er den fin a?
MELLOM 10 og 14 tusen det er disel hvis jeg ikke husker helt feil. tilstand: sånn passe fungerer greit og sånn. kunne sikkert vært finere, men den har sin sjarm skal få lagt ut bilde

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår