noen som har erfaringer med MF 6170?

Syns selv at traktorne er meget lettkjørt, og lettbjetent. go hyttekomfort og oversikt.
henger også godt i bakkene:D

vil gjerne ha komentarer:)

Visninger: 86

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Kjørte 6170 en sommer med pressing i bratt terreng. Henger godt på å drakrafta var det ikke noe å si på. den var det ettermontert turbo og oppjustert en del, så den gikk jevli bra. Vet ikke hvor mye hk det var. Og som du skriver så er den lettkjørt og go komfort. Brukte den litt over 2mnd, pga havari på en 6270, så det vart noen timer. 6100 serien var jevli bra kjøremessig ivertfall..
Har MF 6180, good traktor, meget lett og smidig til å vere så stor traktor egentlig, grei giring, dynashift hurtigira synes eg er gode og girer peent:D
har kjørt noe 6170 med claas 254 presse i sommer. traktoren har ettermontert turbo, og låten er til å få gåsehud av. traktoren dreg meget godt, men bruker ein del disel syns jeg. dynashift gearkassa er helt super, men savner litt klødsjfritt vendegir.
6170 / 6180 / 6190 e vel det beste Massey ha låggå da i seinare tid!
Onkeln min hadde en 6170 me ettermontert turbo, Mulig oss prate om såmmå traktorn nå Hagen?
Heinn skryte nå tån enda å si det e ein tå beste traktorein en fer kjøpt!
Va dæn en Hans Petter Finsrud(Lohaugen) hadde. 8-9 år sea.
Jepp.. da prate oss om såmmå traktorn. Gjekk godt deinn ja :) Lure på kår deinn ha vorte tå en i vern e
godt og høre:)
Har ein 98mod 6170 såm e modifisert. Dein e målt te 133hk på tapp etter turbomontering. Desverre vart de et motorhavari, så de ble innsatt ny motor 1,5 år siden. De ble innsatt 6190 motor. den er målt til 125 hk og 1180 NM på tapp. Dvs ca 570 nm på motor, så dein er seig. ca 16 liter diesel i timen me wiberg 6m harv v/13 km/t. Like traktorn jævli godt. Rakrør = jævli fin lyd. de er 540/65-28 fram og 650/65-38 + 520/85-38 tvilling bak i våronna. Skal legge inn bilder etter våronna!! IKKE til salgs.
hehe....sikkert gromm skyss det... quadrant-motorene er seige veitdu:D har veldig fin turtalskurve fra 1400-2000 omdreininger... litt tørst da men...
Lurer på å kjøpe meg en 6180 som har trilla 3800 timer... 1997 modell

Noe spess eg må passe på ? :)

RSS

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår