Kåring av den mest populære MF'n som er produsert.

Hær skal det bedømmast: holdbarhet, brukervenlighet, og utsjåande.

kom mæ forslag...

mitt forslg... mf 135. lettstarta slitar som det går MANGE av rundt om i verden.

Visninger: 3624

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

135 er mitt forslag også

300 serien er min favoritt :) liker nok 390t best, men gromlyden i en 399 er heller ikke å forakte! ;)

Ja helt enig MF135 .Har en 1972 mod som eg har vokst opp med .Kjempetraktor.Holdt nesten på å ta knekken på den når vi var ungdomer.Kørte på høygir med forhøster. det ble mye svarte røyk då.Jo mere røyk jo mere morro hadde vi det.Tenkte ikke langt i den tia nei

Joda jeg holder en knapp på Mf135, lettstarta å slitesterk. En vinter for mange år siden dro jeg ut ca 400kpm tømmer, gikk så det suste det. Ett lite minus med de små Mf,ene er att det for stort volum av kjøleveske(vannkappe) på de, blir litt dårlig kjøling især vinterhalvåret. Ny thermostat å ett vifteblad funker det likevell greit....

Når det gjelder kjøling på småMF så er vel heller problemet at de kjøler for godt, så motortemperaturen ikke blir høy nok...

Selvsagt, det var det jeg mente, kjøler får godt, ellers hadde det ikke vært noe hjelp å fjerne det ene viftebladet. Jeg tok vekk det ene bladet på min mf135, virker greit selv omsommeren også..

Ikke bruk universalolje på motoren, blir bare avleiring av det. 15/40 mineralsk motorolje er topp...

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår