for alle som har international 444 .Skriv om Inter`n din her på denne siden . Hvis det er noen som vet hvordan man legger opp Hydraulikk eller alt som jør en inter`n grommere. Eller vet om noe til salgs av deler eller utstyr som eks Hydrauliske halvbelter . : )

Visninger: 731

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

På den kan du legge opp hydraulikk ved å montere orginale hydaulikk-ventiler bak det lille Y-forma dekslet på venstre sida av hydraulikkhuset, under setet... Men om man får tak i dem nå mere, altså nye, det vet jeg ikke..
har du bilder : )
Nei. Også vet jeg ikke hvordan jeg skal få dem over fra tlf og til datan, og vidre derfra. (Du forstår at jeg ikke er spes datakyndig?) Men jeg kan ta noen bilder og sende bildemld på mobilen...
Sorry, huska feil. Dekslet har mer fasong som en T som er delvis "blåst overende". Det sitter rett over bremsa til venstre hjulet. Har tatt bilde av det nå, hvis du vil ha. Må vel nevne at min traktor er en International McCormick 276, men jeg mener nå bestemt å huske at disse greiene her er nokså like på 276 og 444. Har den genuine delekatalogen til 276'en og, der står IH sine orginale delenr på ventilene, om det er en eller to ekstra, og om dem er enkelt eller dobbeltvirkende, evt i kombinasjon. Det kan jeg og kopiere, hvis det er av intrs...
er intresert i alt om inter`n vis du har papirer på International : )
Hmm, kopiere hele greia? Det tar nok tid, hehe.. Må vel teste om det finnes noe på nettet først da...
jepp : )

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår