Du laster ned det nye mappet du skal ha. La oss si at mappet heter Norway. Så bruker du WinRAR> Høyreklikk> Extract to Norway. Da kommer det en mappe som heter Norway, og inni den ligger det en mappe som heter maps. Så går du til Datamaskin>Programfiler>Farming Simulator 2009>data. Inne i den siste mappen (data), og sletter den mappen som heter maps der. Så flytter du maps over fra Norway til data. Husk å gå inn på spillet ditt og slett save game. Du må altså begynne på nytt.
Lurer på hvordan jeg kan legge til en fertilizer silo og en pesticide trigger i Giants? Jeg vil legge den direkte inn i kartet. Ikke måtte gå inn i spillet å kjøpe dem, plassere dem, og "bygge" dem.
hei. lurer på kor ein får tak i meir utstyr til farm sim 2009 gold ..... og korleis ein laster det ned. også lurer eg på om det finst fleire måter å hauste korngraset på, og korleis ein skal bli kvitt alle firkanta høyballane uten å kjøre det på den so går opp på låven..... finst da fleire maps? nokon som er bedre enn orginalen.