Ny på forumet. Har ett nylig oppstått problem med at jeg ikkje får senket hevearmene bak.det er forresten en vedkløver der. På denne traktoren er det motstandsregul. Styring. Har ikkje fått noen feilkode i display. Det kan da være mekanisk. Har dere vært borti noe sånt. Prøvde løsne en av følerne. Fikk ingen feilkode da heller. Kan styreboksen være defekt?

Visninger: 291

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Funger de utvendig kappen som sitter i baklysene i på hver side for løftet ? Kan være en av dem som er gåen, som gir beskjed om at den skal løfte opp. De utvendig bryteren dem overstyre løft og seng funksjonen.   

Takk for svar.  De to bryterne tok jeg løs og målte at de ikkje ligger i feil stilling. De er ok.

har vært litt kaldt her ett par dager men også 4 + tre dager så da kan det vel ikkje vere kulde.

mener at det er nok olje på bakstussen. og skal den måles med motor i gang?  håper på flere innspill fra dere.

styreboksen heter elektrolink.   er det en sikring der som jeg ikkje vet om, noen prater om en 3A sikring?

det er 2 sikringer som er i sikringsboks til høye under rattet.

LØSNET BEGGE SLANGETILKOBLINGENE PÅ HEVEARMENE OG FIKK SENKET DE  HELT NED.OG OPP IGJEN ALT OK.

LØSNINGEN ER VEL EN AV TO.  1. FØLER FOR OM HEVARMENE GA SIGNAL OM AT ARMENE VAR NEDE, DERFOR IKKJE LENGER NED OG HELLER IKKJE OPP DA DE TROSS ALT VAR PÅ TOPP.

2. NOE LUFT ELLER ANNET TRYKK I HYDRAULIKK HAR GJORT AT ARMENE IKKJE VILLE SENKE SEG. KANSKJE I SAMENHENG MED BRUK AV  VEDKLØYVER MED TRYKKSLANGE OG RETURSLANGE ,KOMMET INN LUFT???  KANSKJE NOEN KOMMER BORTI DET SAMME.

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår