Hei .
Jeg er på jakt etter deler eller en komplett framaksel til en 77 mod
ford 3600
4x4
Mener det er en Schindler aksel .
Akslen har nr 640 520 .

Det er helst den delen som henger i vugga forran .
Den knakk tvert av for meg .
Kan dere hjelpe meg med det eller vet dere om noen annen plass det er
mulig
og få tak i slike deler .

Visninger: 299

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Prøv å ring til Heen Landbruksverksted, tlf 69 89 89 60, dem hugger Ford.
Du kan og prøve hos Traktor og Maskindeler Sør AS, dem hugger alt mulig, samt at dem har kontakt med danske huggerier, dem har jeg bestillt deler fra, og servicen var upåklagelig.
Så har du jo Torp Maskin, hadde ikke nr til de to siste foran meg nå, men dem finner du nok... Lykke til
jeg har sluttet å bruke økonomideler, etter at jeg har handlet av traktordeler sør.. ofte er han billigere, dessuten handler økonomideler mye av han. bare gassdempere til bak- og takluke var ca halve prisen fra økonomideler til traktordeler sør. Dessuten sitter de på egenkunnskap som er mye verdt.

Blocket.se er også gull verdt.. mye bra å finne i sverige, som eks hos www.tktraktordelar.se/sve/index.asp.
Takker for fornuftige svar.
Har vert i kontakt heen , traktor og maskin ++++
Det viser seg att det er slutt på og produsere slike deler jeg skal ha ;(
Selv om det er slutt på produksjonen, trenger det ikke bety at du ikke finner delene du trenger. I sverige vrimler det av traktor huggerier. Edvard Sveine i Lom kan du også kontakte. Siden du har kommet inn på dette forumet, kan jeg også anbefale www.maskinisten.net Det er ett svensk forum om traktor og maskin, men tusen ganger større enn traktorbygda.
Takk takk prøver det også .

har du fått tak i deler? lurler på å kjøpe en 3600 4x4 selv den har også defekt foraksel.

Du bør få den billig, vet du hvilken type aksling det er? Det kan jo være at det er ett annet fabrikat enn Schindler, dette er vel uansett en ettermontert 4x4 så det kan være så ymse.

Deletilgangen er lik null på endel akslinger, og de få brukte delene som finnes selges til gullpriser, kanskje du kan slakte det som er igjen av framakslingen for salg og kjøpe en 2WD forstilling ;)

Det er schindler aksel. Det er tannhjulene i krysset som er gnegd sunn fordi akslingen inn til frem til forakslingen har slidd ut. Har tenkt på 2wd femm aksel, men vet ikke om det vill passe.

det skal passe,men om eg ikkje hugsa alt for feil må du bytte vugga som akslingen ligger i. samt frontkappa + noko små detaljer

RSS

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår