ford 2000 problem. har laget et annet forum hær også. men nå har jeg tatt bilde og lakt ved. spørsmålet er am dette er hydraulikkpumpa på traktoren. denne sitter bakerst på motoren på venstre side. dette er et av forslagen jeg fikk. noen sa også at den satt i bakenden på traktoren.

noen flere som vet sikkert hvor denj er?'
hvordan kan jeg kontrolere hjemme om den fungerer.?

problemet er at armene vil ikke løfte seg. null reaksjon. hydraulikkuttakket fungerer heller ikke.

Visninger: 1242

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

På disse Fordene er det to plasseringer og du har funnet pumpa ved motoren, det som kan hende med disse er vel at sugerøret knekker, for og teste den er det vel enklest og måle trykket i tippuutaket eller finne noen andre målepunkter.

Eventuellt bare løfte av hydraulikklokket og ta en titt nedi og se om du finner noe galt.

uansett kjøp en verkstedhåndbok.

Og du har ingen andre spaker enn løft og senk?

Du har ingen slik velger som sitter rett under setet?

har bare løft og senk ja. har en slags ventil under setet. men a prøvd alt og ingen reaksjon. dette er en 1966 model så dere vet det :)

Tapp ut hyd.olja,ta av innkoblingshendelen til kraftuttaket,skru løs kraftuttaksakslingen bak og dra ut akslingen. Må selvfølgelig ta av hydraulikklokket først !!!!!!!! Da kommer du til for å ta ut silene,sugesil venstre side,retursil høyre side. Du kommer til å få en overraskelse når du ser hvordan de ser ut !!!! Har nettopp gjort det på min Ford 2000 67-mod.Filtrene er stålfiltre og må gjøres rene med diesel o.l

RSS

Annonse

Facebook likes

Annonse

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår