hei :) er de noken så vett om fiat 680 er bra traktor , åsså lurer eg på om noken har ein billige 4wd for 10 000 kr det skal vere eit rep objekt... :) ta kontakt ;)

Visninger: 951

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

4x4 traktor til 10 000kr tror jeg det blir vansklig å finne. Jeg betalte ca 15 000 og jeg har lagt ut det samme i deler bare for å få den kjørbar

ja 10-20 tusen , billigast muligt ;)

En Fiat 680 DT for bare 10000 kr???Rep objekt.Da kan det itte væra rare traktoren da.Er jo kjempefornøyd med den 680`n far har heme da og je har en 880 DT sjøl så je veit hva vi snakker om .Flott traktor men den krever som alt annet.Velikehold.Har du litt mer info om helsetilstanden og evt bilder så kan vi vudere saken.Det er sikkert maken til den på profilbildet mitt dog 20 hk mindre.Skal se om je har bilder av Fiatene våres.Mvh Ola..Ps..DEn med laster er fars 680 DTH..Den som står bakes er 880 DT`n min.

Flotte fiater ! :)

Å kjøpe en gammal 4-hjulstrekker til 10 laken tror jeg blir som å pisse i buksa for å holde varmen, skal du få noe for de gryna er nok det meste rasert.  Men hvis du likevel skal ha gammel maskin med trekk på alle fire så er det en ting som duger, og det er Fiat. Skal du kjøpe 680 med laster, så bør det være en DTH, den har sterkere foraksel enn orginalt.

ja hehe. men er det noke plasser dei selger skal selge opphugde traktorer? takk for tipsett ja! :)

er da samma forstillinga da.. dth har et gruppegir til. altså 12 framover og 3 bakover

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår