Har en ford hymas 42 med veldig svak frontlaster. Da det ikke er synlige lekkasjer etter at jeg repakket ene løfte sylinderen mistenker jeg internlekkasje spesielt på tilt sylindrene. Da skuffen siger uten last.

Har sett 2 metoder å feilrette det på. Den ene prøve å dra sylinder ut med olje i.

Og den kanskje bedre metoden, sette et lokk på den ene olje slangen og sylinder olje inngangen. Og starte systemet beveger den seg er det tegn på internlekkasje. Hvor fårman tak i slike lokk for hydraulikk systemet, noen med andre erfaringer iforhold til feilrette internlekkasjer.

Visninger: 67

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Blendeplugger får du kjøpt på nærmeste Tess forhandler, Hydroscand eller lignende forhandlere i ditt distrikt, har du tengt på at det kan være sentralen som har problemet?, det blir oftere internlekk. i sentral eller sylindere. 

Per M

Takk for svar. Har hatt det i tankene om at det kan være sentralen ja. Men føler meg mye mer konfortabel med ombygging av sylindrene enn sentralen. Så håper egentlig det ligger i sylinder.
Som sagt skuff synker av seg selv uten lass og løftesylinder er svak. Så kan godt være noe med sentralen.
Er det egen sentral for frontlaster og egen for graveagregat eller en for begge deler?

Hørt at man kan sette på flowsensor etter pumpa for å sjekke at den gir riktig trykk.

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår