Mange her inne poster innlegg feil, som for eksempel reperasjonsforespørsler i "Retningslinjer for Traktorbygda", jeg lurer på:
Skjer dette fordi man ikke "gidder" å sjekke vilke forum man poster i, eller er det noen som ikke vet bedre?
Dette er bare et eksempel...Men resultatet av feilposting er at det blir veldig vanskelig å "navigere" rundt her inne for å finne spesielle ting man leter etter...
Det blir rett å slett rotete...
Derfor vil jeg henstille til alle om å sjekke hvor innlegget blir postet...
Merker:
Permalink Svar innen Ole-K den 1 september 2011 kl. 11.38 Det burde ikke være vanskelig å poste riktig her inne, men jeg treor faktisk mange ikke gidder å se etter når de poster....
Denne likegyldigheten synes jeg går igjen overallt på nettet...
Kanskje det burde bli slik at alt som er feilpostet automatisk blir slettet?
Da mener jeg ikke feilplassering av f.eks. Reperasjonsspørsmål under traktor, eller Veterandiskusjoner under reperasjon og vedlikehold..
Men de aller fleste postinger som havner under: Retningslinjer for traktorbygda, havner der fordi avsender ikke gidder å se etter på sida...
Permalink Svar innen Ansgar G Grimsrud den 7 desember 2011 kl. 13.27 Finnes det noen moderatorer her da? De pleier og ta tak i slikt.
Permalink Svar innen Ole-K den 7 desember 2011 kl. 13.51 Joda, det gjør det nok, men det er da ikke meningen at de skal ha de som fast jobb å rydde opp i noe som brukerne burde klare selv, mener nå jeg, da....
Permalink Svar innen Ansgar G Grimsrud den 7 desember 2011 kl. 14.06 Nja, har hatt gleden og ha vært mod på ett meget stort forum og denne ryddejobben er en del av moroa, en kunne drive hele dagen i og med det var titalls hvis ikke hundretalls feilposter pr dag.
Dette forumet er jo såpass lite at det det ikke er store jobben, men selvsagt er jeg ening med deg i prinsipp.
Permalink Svar innen Ole-K den 7 desember 2011 kl. 14.14 Prinsipper er viktig å ha, det er en ting jeg tror mange mangler når de poster noe på et forum uten å sjekke hvor det havner...
Og hvis de er klar over at det havner feil, så tenker de bare: Noen"andre" ordner det for meg.....
Mange idag er nok litt for vant med at "andre" rydder opp etter dem!
Latskap, kalles dette! :-)
Permalink Svar innen Ansgar G Grimsrud den 7 desember 2011 kl. 14.21 Ja, men det er ett litt tveegget sverd, er man hard kjefter og smeller på nybegynnere osv så skremmer man dem, men har man endel innlegg så er det enklere og riste litt i dem.
Selv pleide jeg og stenge tråden hvis de var drevne og det var få innlegg og så flyttet jeg den hvis de var ferske.
Permalink Svar innen Ole-K den 7 desember 2011 kl. 14.41 Alle som ikke er kjent i et forum kan poste feil, selvfølgelig....
Det som er irriterende er de som burde vite bedre, og allikevel ikke gjør ting riktig fordi de ikke "gidder"....
Hvis takhøyden skal senkes etterhvert så blir forumene fort uintressante....
Permalink Svar innen Ansgar G Grimsrud den 7 desember 2011 kl. 14.43 Her på forumet burde det være en enkel jobb og holde huset reint, blir det for mye rart kan det også tenkes at man burde ha flere kategorier.
Jeg har ikke helt skjønt hvordan man følger opp dette forumet, hvis det i det hele tatt blir aktivt fulgt opp.
Permalink Svar innen Redaktøren den 30 januar 2012 kl. 11.59 Vi har nå fjernet muligheten for å poste i denne kategorien
© 2012 Created by Tun Digital.