Mange her inne poster innlegg feil, som for eksempel reperasjonsforespørsler i "Retningslinjer for Traktorbygda", jeg lurer på:

Skjer dette fordi man ikke "gidder" å sjekke vilke forum man poster i, eller er det noen som ikke vet bedre?

Dette er bare et eksempel...Men resultatet av feilposting er at det blir veldig vanskelig å "navigere" rundt her inne for å finne spesielle ting man leter etter...

Det blir rett å slett rotete...

Derfor vil jeg henstille til alle om å sjekke hvor innlegget blir postet...

Visninger: 524

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Finnes det noen moderatorer her da? De pleier og ta tak i slikt.

Joda, det gjør det nok, men det er da ikke meningen at de skal ha de som fast jobb å rydde opp i noe som brukerne burde klare selv, mener nå jeg, da....

Nja, har hatt gleden og ha vært mod på ett meget stort forum og denne ryddejobben er en del av moroa, en kunne drive hele dagen i og med det var titalls hvis ikke hundretalls feilposter pr dag.

Dette forumet er jo såpass lite at det det ikke er store jobben, men selvsagt er jeg ening med deg i prinsipp.

Prinsipper er viktig å ha, det er en ting jeg tror mange mangler når de poster noe på et forum uten å sjekke hvor det havner...

Og hvis de er klar over at det havner feil, så tenker de bare: Noen"andre" ordner det for meg.....

Mange idag er nok litt for vant med at "andre" rydder opp etter dem!

Latskap, kalles dette! :-)

Ja, men det er ett litt tveegget sverd, er man hard kjefter og smeller på nybegynnere osv så skremmer man dem, men har man endel innlegg så er det enklere og riste litt i dem.

Selv pleide jeg og stenge tråden hvis de var drevne og det var få innlegg og så flyttet jeg den hvis de var ferske.

Alle som ikke er kjent i et forum kan poste feil, selvfølgelig....

Det som er irriterende er de som burde vite bedre, og allikevel ikke gjør ting riktig fordi de ikke "gidder"....

Hvis takhøyden skal senkes etterhvert så blir forumene fort uintressante....

Her på forumet burde det være en enkel jobb og holde huset reint, blir det for mye rart kan det også tenkes at man burde ha flere kategorier.

Jeg har ikke helt skjønt hvordan man følger opp dette forumet, hvis det i det hele tatt  blir aktivt fulgt opp.

Vi har nå fjernet muligheten for å poste i denne kategorien

Kjøp ekte og falske pass, førerkort (whatsapp: +359876256373)

whatsapp ...................... + 359876256373

E-post ............................. barondocs91@gmail.com

Kjøp ekte pass og førerkort (whatsapp: +359876256373)
ID-kort, oppholdstillatelse, visum arbeidstillatelse, statsborgerskap, IELTS, GMAT, NEBOSH, TOEFL

Ved gyldige dokumenter produserer vi originale pass, førerkort, identitetskort, visa, frimerker og andre dokumenter for følgende land: Australia, Belgia, Brasil, Finland, Frankrike, Storbritannia, Irland, Italia, Nederland, Norge, Østerrike, Sverige , Sveits, Spania, Storbritannia, USA og noen andre.
Vi tilbyr deg en av de beste tjenestene i verden. De fleste kunder har opplevd vår sanne og fremragende service.

Kjøp falske og virkelige dokumenter på nettet
Kjøp førerkort online
Kjøp falske og ekte pass på nettet
Kjøp førerkort online
Kjøp nytt fødselsattest
kjøp dokumenter på nettet
Kjøp sertifikater på nettet
Kjøp diplomer online
Få nye id-kort på nettet
Originale ielts-sertifikater på nettet
Kjøp pass på nettet
Kjøp identitetskort online