Jeg hadde en diskusjon med en venn her om dagen om det er noe å tjene på eksempelvis Mastercard heller enn vanlig bankkort. Min venns påstand refererte til Silje Sandmæl (hun blonde på Luksusfellen!) sin uttalelse om at hun bare bruker kredittkortet (http://www.side2.no/underholdning/forbrukerkonom---jeg-bruker-kun-k...) når hun er ute å handler.

Jeg har lest litt anmeldelser av kredittkort nå, og funnet ut at flere anbefaler kredittkortet 365Privat Mastercard (se herherher, her). Men jeg bare lurer litt - er det noe å tjene på dette egentlig? Noen som har noe erfaringer med å bruke kredittkort for å spare litt penger? 365Privat Mastercard gir jo 3,65% rabatt på blant annet klær og sko, så om man kjøper litt, så blir jo det penger man uansett hadde brukt. Men er det noe poeng å ha flere kredittkort enn et å drive å sjonglere? Noen som har regnet på dette?

Visninger: 183

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei. Du sparer ikke mye nei. Handler du for 1000 kroner, blir det bare 36.50, men du må jo uansett bruke penger for å få rabatt, så det lureste er vel egentlig å bruke minst mulig. Kan jo spare på andre ting også.

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår