Hva ønsker DU å lese om i Traktor?

Er det for lite eller for mye om store traktorer? 

Om gjennomsnittstraktoren? Om småtraktorar?

Er det for lite eller for mye om veterantraktorer? 

Hva med traktorpulling, ATV og andre kjøretøy? Er dette aktuelt lesestoff?

Har du tips til saker vi kan skrive om i Traktor? Kom med de her!

Si din hjertens mening her!

Visninger: 1782

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Kunne godt hatt mer om den "vanlige gårdstraktoren". Ønsker sterkt duellen tilbake, og hadde ikke vært dumt med duell mellom populære brukttraktorer. Traktorpulling kunne det også vært mer av.

Heisann.

Må bare si at bladet Traktor er noe som jeg gleder med til å lese når den kommer i posten.

Er vel kanskje ikke så mye som jeg ville ha forandret, men her er ihvertfall hva jeg ville hatt med i bladet:

Test av nye traktorer og duellen. Test av typiske redskaper forbindet med traktor: henger, plog, skogvinsj, snøskjær m.m. Tips til enkle reparasjoner som vi kan gjøre. Nyheter om nye traktorer og redskaper. Utstyr og verktøy til maskin og redskap. Gjerne et enkelt men nyttig intervju med gårdbruker/ entreprenør og hans/ hennes erfaring i sitt yrke. Er nok mye mye mer som jeg kunne ha nevnt, men per dags dato føler jeg bladet Traktor har mye kjekt å komme med.

I synes dere burde testa reform muli

Mer om eldre traktorer og ikke bare nytt fancy dyrt utstyr for storgårdsbruk. Er mange småbrukere som leser slike blad også.

Jeg har sansen for alt innen dekk og morsomme ting som kan driftes på hydraulikk :D

Hadde vært så kaanon bra med ein test av MF 3645 av dykk! Elske dei testane dykk gjer av traktora og maskine og gjer god og utfyllandes info...: ) Grunnen til at eg kunne tenkt meg at dykk testa ein 3645 var at i nærmare tid kan det muligens bli ein sånn her...: )

Hei. Er der noen som har peiling på feilkodet til valtra N142 ?  jeg får opp feilkode 008064--05--003. Noen som har peiling på hva det er?

knut eivind

Hei Jeg er gammel traktor entusiast, Jeg Håper dere kan begynne med noe nytt, Hva med å ha 8-10 sider med dybde lesing av Traktor typer som er forsvunnet, eller som ble borte, Evt Mye stoff om di gamle traverne Fiat ,John derre, iseki,JL, Universal, Å gamle modeller som valmet Volvo,  Er jo et bra blad men kan bil mye bedre, Di gamle laget jo landbruk å skogbruk ,

Mvh

Rino Lind

Traktorane i traktorparken på Mogard på Bismo i Lom (veteran traktorar);-)

Bjørnar Bakken, Mogard ligg i Skjåk, ikkje Lom :)

Liker å lese om traktorentreprenører! gøy å lese om disse som driver inne landbruk og vei, sikkert fordi jeg drømmer om å starte selv. se for eksempel www.jddmaskin.no , www.teigan.no  osv ....

Kjør på med reportasjer fra de som jobber ute i felten :)

Regnar med det gjeld denne nettsida og. Her vil eg ikkje lese om julepresagidear i januar................

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår