Chipping/oppgradering av software. Holder leverandøren de de lover av effektøkning??

Har oppgradert sofware på min Case Puma 165. Testet i Dyno og meget tilffreds med resultat. Mange firma chipper eller leverer "powerbokser",men veit man egentlig hvaman har betalt for uten en Dyno-test??

Min forige chipping viste seg å holde det som g hadde betalt for,men valgte å oppgradere for å å få ned drivstoff-forbruk og litt høyere dreiemoment.

kke ett vondt ord om første som chippa,men eg er imponert over servicen til ekotuning.com ,som kom hjem på tunet mange timers kjøring for å sjekke eksostemperatur ved extrem belastning i Dynoen....uten at et kostet meg en krone!

Vurderer du å øke effekten på din traktor,så anbefaler eg ekotunig på det varmeste,da du får det svart på hvitt effekt før og etter oppgradering.

Eg vil gjerne høre litt om hvilke erfaringer andre har med chip/oppgradering/powerboks osv :-)

Visninger: 822

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Filen fra dynotesten viser først effekt med chip og de to andre er med opgradert software.

Vil gjerne høre andre folk's erfaringer med "powerboks"?? ;)

Har skiftet software i min traktor skulle bli ca 50 hk mer. Tok en dynotest og hadde fått ca 100 hk mer. Nå er det nesten 400 hk i traktoren, greit når vekten er opp mot 40 tonn. Neste gang vil jeg nokk bruke noen som har med dynotester, slik at jeg hvet hva som blir gjort.

Ja,det e greit å være enige om hva man ska ta ut og måle seg frem til en effekt begge parter kan leve med :-)

Ka traktor har du og har du dynotesten på bilde? :-)

har en NH t 8030 Skal se om jeg kan få lakt inn et bilde av utskriften fra testen.

Powerbox er ikke noe å satse på. Forandrer mest dysetider,ladetrykk og dieselmengde. Gir dårlig forbrenning,høy exostemp og dårlig økonomi!

Har "Powerbox" på bilen, og er svært fornøyd!

Høyere dreiemoment, smidigere motor og lavere forbruk er bare noen av fordelene!

Boksen ble kjøpt og montert av " Autopower" i '05 og har blitt kjørt 160000 km uten problemer.

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår