Hei,
case IH 784 HY TRAN OLJE
vi har kjøpt en gammel case Ih 784 som skal har Hy Tran olje, jeg har lest litt forskellig meining på flere forum, er det en alternativ olje som er godkjent, pris for hy tran med AK er kr 2300+ mva for 20L vanvittig pris.

Visninger: 1193

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

HALLO

Jeg har en IH 585 xl der har jeg brukt tex tran olje leveres av Texaco, den kostet ca 1600 med moms for 20 l denne oljen har samme egenskaper som hy tran

hei vidar.
jeg har lest en del forum fra USA. det fleste anbefaler originale olje hy tran. flere har prøvd andre type olje. som har koste dem dyrt. nye brems og clutch. feil olje kan ødelegge lim på brems belegg og clutch plate. flere med inspill.
har du hydrostatisk kasse vidar eller vanlig gear?

Halllo

jeg har vanlig gearkasse,, og du har helt rett om olje du må kun bruke hy tran eller et annet merke med de samme egenskaper som den orginale hy tran.

har lest flere forum i USA, flere har brukt olje som det tror har samme egenskaper men med dårlig resultate, vanskellig å finne ett konkret svar, merke forhandlersi att hy tran olje skal brukes selvfølgelig for deg gjør store penger på det.

Hei sveis! Du kan høre med Lena Maskin eller noen av deres forhandlere, mange McCormicker som skal ha lignende olje, de har sikkert noe å selge.

Brukte Esso 426 olje på min HH T8030, det er jo en blå magnum. Var ingen problemer der etter 7000 timer

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår