Hei.

jeg har nettopp kjøpt en case ih jxu 115 
og det er jo noen orange ruter på siden av taket de ser ut som blink lys men de lyser ikke.

er det noen som vet om de har noen funksjon eller bare er der for utsenet  

Mvh Asbjørn Eliassen

Visninger: 340

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Nei, d e ingen funksjon i dem. E no ikke helt sikker på koffør dem e der, men d e bare et tomrom bak dem.
Det er vel der det sitter park/blinklys hos Amerikanerene, slik det har vært siden 70-tallet på JD SG2, MF 2000 serie etc etc.
MF har vel også plass/markering for sånne lykter på de nyere hyttene i Norge.
men går det ann og montere blinglys der uten for mye arbeid og modifisering?

syntes det virket praktisk og ha lys der med store redskap som dekker de andre lysene.
vet ikke om det ligger ledningsnett ferdig der, men det er jo fort gjort å strekke noen ledninger da!
Sjekk med forhandler. De vet sikkert om det ligger ledninger der fra fabrikk
takker for svar.

men når jeg alt har åpnet denne tråden så lurer jeg på om noen har erfaring med bruk av kjetting på jxu?

skjermene er jo i plast, tåler de at en tverrlenke ryker?
på jxuen æ kjørte så va ledningnette t baklysan under bakskjerman.... skjerman holdt , men ikke ledningsnette...
har et spørsmål til.

tankmåleren er veldig merkelig den kan vise full tank når jeg kjører en vei men når jeg snur og kjører andre veien viser den halv tank.
så den er veldig sensitiv for bakker.

kan den vere treg eller feil produksjon?
du har vel garanti på traktor ennå så får klage på det så sette på en ny en...
Det med blink lysene på taket på jxu ligger ledning ferdig fram for blinklys. Er koblet ferdig for blinklys. Har en 2008 JXU 95 selv, måtte finne ut om det gikk å få lys i de blinklysene på taket, så ledningen ligger klar bak lyktene på begge sider fram men må har pæreholder, er det samme pæreholder som blinklysene bak som sitter på skjermen eneste må lage hull i lyktene på taket for pærholder'n å gjøre det på alle 4 lyktene, å legge en ledning bak fra lyketene fram og finne et jordingspunkt for hver lykt. Mye arbeid for en veldig liten ting som ikke er lovlig å bruke
går ikke å ta lyktene fra skjermen bak å sette på fram har prøvd det

Tankmåler er vedlig sånn sensetiv, har det samme synmtomene på min JXU å, skal en liten motbakk så viser den full og en liten nedover bakke så viser den nesten tom å så begynner lampen å lyse. Saklen på taken er ganske liten.
bruker kjetting på den jeg har bruker 7 mm lettkjetting, kan ikke kjøre fortere enn 28 30 km/t etter vei eller så har du mange plastbiter å en havert bakskjerm eller så du stramme kjettingen veldig mye +++ da kan du kansje få til å kjøre 40 etter vei.

HAr veldig lite vei kjøring om vinter'n går stor sett til brøyting av gårdsplassen.
ja jeg har garanti enda så skal klage på noen småting.

men er fotklutchen din litt brutal eller er det noe justeringer på det?
av og til er den litt brå på fotklutchen. men kan gå seg til etter hvert som timene går....

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår