Er det ønskelig å se bilder av annet enn traktorer her inne?..Jeg bare spør, siden jeg ser at endel legger ut bilder av dyr, biler, hus og ellers andre ting som strengt tatt ikke sorterer under de tingene som er nevnt i overskriften på nettsia her...

Hva mener dere?

Visninger: 982

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hvis "problemskaping" er et ord, så tror jeg dette faller inn under. Hvis generelt landbruk ikke er godt nok, når traktoren såvidt jeg kan erhindre ble laget først og fremst som en landbruksmaskin - da er det snart så jeg skjønner hvorfor traktorentrepenører osv. er så upopulære hos landbruksnæringa. Snart.

Jeg er heller ingen stor tilhenger av Farming Simulator-bilder, men jeg ser helt greit - før jeg går inn på bildet at det er spillbilder og da finner jeg heller et annet bilde å se på. Jeg ser og at det êr folk som kommentere spillbilder så det må jo være en viss interesse for det her inne. Og jammen er det traktorer det handler om der og.

Det er et blad i Norge som heter "Traktor" og et i Sverige som heter "Tractor power". I det norske bladet er det stadig reportasjer om andre ting enn akkurat traktorer. Og i det svenske bladet er det omtrent like stadig reportasjer om andre ting enn "traktorkrefter". Så ja - det går nok tydeligvis an..

Også prøver jeg nok en gang, Ole-K: Bla over. Hopp over. Gå fort videre. Blunk lenge.

Er jo ingenting som heter gravemaskin bygda eller pressebygda

er jo normalt å ha et redskap bak på traktoren og hadde hvert kjedelig med bare traktor bilder.

Ikkno problem for meg, jeg lufta bare et spørsmål:-)....

Er det forøvrig noen som vet hvem som er administrator på Traktorbygda?

Hvis dette er utenfor temaet i diskusjonen beklager jeg.

EG personle har ikkje så mykje til overs for andre bilder, men eg skal klare og bla forbi, men når det kommer 10 bilder av eit hus ifra forskjelige synnsvinkler kan det vell tenkest at nåken av oss blir lettere irritert.... Å bla forbi går greitt, men skal man plutsle bla forbi 20-30 bilder av samme hus/bil for og finne "traktor/redskaper/motorrelaterte køyretøy" så blir det litt mykje...
Enig, Sander...Men heldigvis er dette unntakene foreløpig....
Kom med en link på de 10 bildene av hus fra forskjellige vinkler da, Sander.

Jaja, eg syns eglentligt det er kjekt å sjå bilder av alt som har med gardsbruk å gjer. om det er bilder av driftsbygninger OL.  Syns det er greit å se hvordan andre bønder har det på gården.ulike løsninger OSV. syns ikkje alt bare trenger å handle om traktor.

Traktor blir vell for det meste brukt på gård, og eg regner med at det er vertfall noen bønder/ fremtidige bønder på traktorbygda, og skulle da tro at dei syns det er kjekt å sjå på bilder av alt som har med gard å gjøre. EG syns vertfall det er kjekt!! 

Se det, nå kommer det noen synspunkter på hvorfor vi skal ha bilder av andre timg enn strengt tatt traktorer her.

Flott!...Det var det jeg ville med dette spørsmålet jeg stillte: Finne ut hva andre syns om å ha bilder av litt av hvert....

Enig me han jan ove her! syns da e heilt greit me bilder av dyr istedenfor ein og samme traktor so e tatt bilde av kvær gang du e ute og kjøre og da e ein 20 bilde kvær einaste gang!!

Veldig enig med Jan Ove her, har interrese av alt som er relatert til traktor og det inkluderer gårds/landbruk så hvorfor ikke laste opp et utsiktbilde av første gang kyrne er ute om sommeren.
Er også møkkalei av samme bildet, bare fra 47 vinkler osv.
Vet at det kan godt hende jeg har lastet opp de slik noen ganger, men har selv skjønt idiotien av det.

Har jo selv snart kuttet ut Traktorbygda, synes jeg egentlig er surt men når det fylles av søppel å når det bare er (stort sett) samme personen(e) som kritiserer/roser

Er så forbanna rart at en person kan skape så mye diskusjon på godt og vondt og ikke kan avslutt setninga ordentlig.

Traktorbygda trenger egentlig en grundig ombygging for å gjøre det bedre, mer attraktivt og tydeligere.

Litt variasjon er greit,men eg gidder ikkje å bla mange sider uten anlegsmaskiner eller landbruksmaskiner.

RSS

Leserne liker på facebook

Annonse

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår