syns heller vi kan ha en diskusjon runt beste traktor opplevelse!

Visninger: 532

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

New Holladn TS110A & Ford 4610....liten og smidig...
valtra8950 og mf 8220 er de besta opplevelsene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min beste Traktor opplevelse, må være da vi fikk Ny MF 6465 til gårds. Da var den Ny polert blank og fin!
Da jeg var med pappa på jobb, før da han jobbet på Eik. Var med han på snø-demo, fikk prøve en 936 å brøyte med. Det var RÅTT!
fendt 818 vario tms!

har mange fine opplevelsea, di æ kommer på i farta e:

- når man brøyte om natta i puddersny å ingen har kjørt dær frafør av. me en Valtra T202 Direct.

- brøyting me en John Deere 7920 med diagonalplog.. herlig opplevelse, synd at den e solgt nu..

- presse rundballer i midnattssola med god musikk på radioen og alt går som d suser! med en Valtra 6550.

å d beste må vel være å kjøre mange gruslass gjennom harstad sentrum om kveldene når damene sitter ute på utestedene lettkledd ;)

flotte minna! :)

hehe æ trur du e blitt gammel å senil nu;). sku vell stå passasjer i en  7920, og en 6550;) HEHEHHE TØFFLUSSS

Beste traktor opplevelsen var vel då eg fekk køyre Fendt 828 på den Fendt concoyen. har ikkje vore hiti herlegare å meir køyrekomfort på traktor. En anna opplevelsen var då farfar hadde brøyting hadde vert hos ein kompis. å skulle heim når han kom forbi med New Holland 110-90'en å spissplog med nysnø på kvelden. Altids stas å få sitte på i traktor. Å kan vel ikkje forakte 2 kvinnfolk iløpet av kvelden i MF 5455 som ville ha seg ein tur.

Var 14 år og rappa Ursursen til pappa for og kjøre traktorpulling, og kom hjem med en stor 1. premie pokal.

Må vera når me fekk "nye" 845`n te gards halv tolv om natta. eg fekk ta ein prøvetur i marka for å "sjå etter hjort"!

Eller kansje den dagen eg kjørde 634`n på ein skoksvei.

Varme sommardagar i slotten, når eg kjøyre ronnballa med MF 390t 2wd, takluka oppe og alt er bare herlig! :)

RSS

Leserne liker på facebook

Annonse

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2012   Created by Tun Digital.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår